Synkende hcg uten blødning. Hjelp!

Gaggi

Flørter med forumet
Hei! Jeg hadde en BO i august. Ble gravid igjen forrige EL som var 8. desember. Nå synker dessverre hcg- nivåene, og testene blir svakere..
Det har gått opp for oss at det går mot en SA igjen:-(

Noen som klarer å anslå ca når blødning osv starter?
Er bekymret for å dra på jobb, og generelt ut på ting når jeg vet at jeg kan begynne å fossblø når som helst..
Har tatt en selvbestemt abort og hatt en BO hvor jeg mistet ekstreme mengder blod begge ganger.

Håper noen kan hjelpe❤️

Vedlegg

• IMG_2648.jpeg
    IMG_2648.jpeg
    459,6 KB · Visninger: 41
Hei! Jeg hadde en BO i august. Ble gravid igjen forrige EL som var 8. desember. Nå synker dessverre hcg- nivåene, og testene blir svakere..
Det har gått opp for oss at det går mot en SA igjen:-(

Noen som klarer å anslå ca når blødning osv starter?
Er bekymret for å dra på jobb, og generelt ut på ting når jeg vet at jeg kan begynne å fossblø når som helst..
Har tatt en selvbestemt abort og hatt en BO hvor jeg mistet ekstreme mengder blod begge ganger.

Håper noen kan hjelpe❤️

Jeg opplever at det blir en mer naurlig blødning (Muligens en litt kraftigere menstruasjon) når kroppen ordner opp selv med SA.

Ved medisinsk induserte aborter pleier det (ikke alltid) å blø mer enn der det skjer naturlig (altså SA).

Når jeg hadde kjemisk gravditet for noen mnd siden, så tok det et par dager fra testene ble nesten ikke synlige til jeg begynte å blø. Bare et par dager etter blødningen startet var testene helt negative.

Begynner du ikke å blø ila en uke ish ville jeg tatt kontakt med lege for skjekk❤️

Så trist å høre :Heartred Jeg har hatt to SA og begge startet med bittelitt blod på papiret, som økte gradvis i mengde i løpet av noen dager, mer som en menstruasjon. Tror ikke det er vanlig å begynne å fossblød ved SA. Har dessverre ikke noe godt svar på hvor lang tid det vil ta før du evt begynner å blød.

Så trist at det ikke gikk veien denne gangen :Heartred
Jeg går gjennom en kjemisk graviditet nå, og fikk mensen i dag, 18 dpo. Jeg hadde mye svakere tester enn deg og kom ikke like langt, så vet ikke om det lar seg sammenligne, men jeg begynte å blø først når streken var blitt nesten usynlig. Legger ved bilde.

Vedlegg

• PXL_20241231_150621093~2.jpg
    PXL_20241231_150621093~2.jpg
    390,8 KB · Visninger: 16
Jeg små blødde litt uka før også tenkte jeg ikke mer på det (trodde mensen var kommet , hadde baby på 10 mnd) . Så fikk jeg akutte smerter og følte det kom noe , løp på do og det fossblødde . Hadde da SA og mistet en tvilling i uk 11. Jeg oppdaget MA i 12+3 da hadde det stoppet i uke 8+2 og hadde ingen blødning , målte dog ikke hcg da .

Back
Topp