Synging/historiefortelling for baby i magen?

Vi synger for henne og får god respons i form av økt aktivitet.. Kjempekoselig :)

Nei, det gjør vi ikke...
Det gjør jeg heller når han er ute :)

Sendt fra iphone via bv forums app

For meg er det ikke naturlig å gjøre det. Mannen snakker litt til magen av og til, og synger litt. Kos at han gjør det :)
Men jeg snakker til ham, da - ber ham slutte å sparke sånn! Oppdragelse før fødselen! ;)

Nei, jeg har da andre ting å ta meg til med :p ..så det tar vi oss av når h*n kommer ut. Det holder nok at h*n kjenner igjen stemmene våres.

Gjør ikke noe sånt jeg. Bare "kjefter" på han når han er litt for plagsom med bevegelsene. Pappan ber han som regel bare å være snill med mamman sin.:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg syns det er rart å synge for magen og liker ikke å synge foran andre, tilogmed samboer, så får se om jeg klarer å synge for baby. Pokker så pinglete jeg er!

Jeg pleier ofte å synge morgen-sang og natta-sang. Så prater jeg litt til den lille i løpet av dagen, men det er egentlig like mye for min egen del, siden jeg tusler hjemme alene hele dagen, er liksom litt koselig å ha noen å prate til. Må jo høres litt latterlig ut med mine "Skal vi gå å hente posten, lille venn?".
Så har både jeg og samboer med den lille i god morgen- og god natt-ritualet vårt. :-)

Jeg synger ofte men ikke spesielt til babyen. Hun bryr seg jo ikke om tekstens innhold, melodi og rytme er jo der forde :) Det blir samme nattasang hver dag når jeg synger til sønnen min da. Så den vil hun nok kjenne igjen. Lese ser jeg ikke poenget med, holder at jeg snakker med folk så hun hører stemmen min.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, føles ikke naturlig. Kan ingen barnesanger heller!

jepp. begge deler...men hvis jeg har synge for søstra så hender det jeg hopper over det for tulla i magen....
:)

Synger masse generelt, både jeg og mannen (mest tullesynging, da) så regner med at lillegutt får med seg det. Ellers så bruker mannen å synge samme sang omtrent hver kveld, til lillegutt, slik at han kan kjenne den igjen på utsiden :) Jeg snakker til magen i ny og ned, litt sånn som jeg snakker til en bikkje. Hahaha

Nei, føler det er unaturlig å synge til noen som ikke er her. Hører heller på mye musikk :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg synger bare litt, men snakker mye med beibisen. Han svarer meg noen ganger;)

Fra mobil enhet

Back
Topp