Synger du for barnet i magen?

Synger to nattasanger hver kveld
 
Skal ikke skryte på meg synging. Men skråler noen sanger stort sett daglig. Mange jeg bare husker noen få ord i, hvor resten må finnes opp i farta blir det også endel av. Så håper han ikke har verdens beste hukommelse ennå. Har også kjøpt sangbok slik at jeg kan synge noen sanger slik de skal være.

De faste sangene det går i er Når trollmor har lagt sin nydlige gutt (med egen tekst siden min egen hukommselse ikke kan huske orginalen) Og Gud som har oss småbarn kjær. Min bestemor brukte å synge den til meg å min søster hver kveld når vi la oss, så fortsetter tradisjonen nå når hun ikke er her mer. Begge disse sangene danser han mye til, av en eller annen merkelig grunn... Er jo de sangene han skal legge seg til ro med. Så får se om jeg må skifte sanger når han kommer ut, til å ha på slutten sånn at han legger seg :p
 
Synger jo for storebror da, så sånn indirekte :) :p
 
Synger, men ikke barne/vuggesanger. Kanskje nattasangen blir dio- holy diver ettersom det er den jeg synger mest for tiden :knegg:

Jeg sang mye Leonard choen og audioslave for nr. 1.
 
Synger for storebror, så da får jo lillesøster i magen det med seg også. Går mest i "Karsten og Petra" og "Reodors vise" av Helene Bøksle. Kan virkelig anbefale nattaalbumet hennes forresten.
 
Samboer synger og spiller gitar for magen :Heartred
 
Det som går på radioen som jeg kan teksten på, sist var Idyll av postgirobygget. Men det har gått mye i Elton John denne måneden, tekstene hans er fantastiske...
 
Back
Topp