Synger du for barnet i magen?

M

Moderator Kristin

Guest
Synger du, og legger du eventuelt merke til om barnet reagerer på et vis? Hvordan?
 
Hun reagerer ofte når jeg synger og/eller hører på musikk. Hadde planer om å spille mye piano også, men ikke gjort det så mye pga. karpaltunnelsyndrom :p Har laget en egen vuggevise til begge storesøsknene før fødsel, så tanken er å få gjort det til denne også :) Veldig koselig. Synger generelt mye med barna, så mer at jeg synger enn at jeg direkte synger FOR barnet. Men jeg syns ofte at hun reagerer med noe bevegelse når det går fra stille til lyd.
 
Nei.. synger for storesøster, hun hører vel det :p
 
Jeg synger ikke, men merker at han reagerer hvis jeg hører på musikk med litt rytme :love017
 
Synger ikke direkte til baby, men synger for de andre barna hver kveld, så hun blir nok vant med de sangene :)
 
Prøver å være flink til å synge litt for magen hver dag, men det har ikke blitt noen rutine enda. Hadde vært stas å videreføre sanger mamma sang til meg som liten, og noen fine bånsuller jeg har lært og har sunget en del selv!
 
Prøver å være flink til å synge litt for magen hver dag, men det har ikke blitt noen rutine enda. Hadde vært stas å videreføre sanger mamma sang til meg som liten, og noen fine bånsuller jeg har lært og har sunget en del selv!
En av favoritt-vuggesangene til treåringen min er en eldgammel folketone som jeg lærte på et kurs for kanskje 15 år siden. Syns det er så koselig at hun spør etter den gaaaamle sangen når hun skal sove. Gøy også å føre videre det man selv ble sunget for da man var liten :)
 
Synger for lille E når han skal legge seg og da hører nok baby det. Men synger mye i bilen til musikken for meg selv og da roer babyen seg ofte, han er ellers veldig aktiv:happy:
 
Synger i kor, og merker at hun blir mer aktiv når hele koret synger sammen. Hun sparker mer da :) Synger for kommende storebror hver kveld, pluss at jeg er verdensmester til å synge både i bilen og i dusjen, så huleboeren må høre på det enten hun vil eller ikke :hilarious:
 
Synger for meg selv når jeg har en god dag. Han begynner å bli godt vant til Backstreet Boys nå :D
 
Har selvfølgelig pådratt meg en lei forkjølelse, så nå om dagen er det hosteanfall i stedet for beroligende melodier for magen :meh::meh:
 
Back
Topp