Synger du for babyen i magen?

Izzy82

Betatt av forumet
Helt ærlig så har det ikke blitt til at jeg snakker og synger direkte til babyen i magen. Det er liksom litt rart. Men de sier jo at det er bra for babyen. Når synger du, hvordan kom du i gang?

Jeg sang ofte når jeg gikk gravid ja. Hadde ikke en spesiell anledning eller klokkeslett. Sang bare når jeg følte for det:)

Jeg syns det var rart, men bare gjorde det også ble det en vane ;)

Synger ikke TIL babyen, men jeg synger stort sett når jeg er på badet eller i bilen uansett :) eller når jeg bare er alene..

Jeg kommer sikkert til å gjøre det når jeg blir gravid :)

Synes ikke det føles helt rett, men gjør det innimellom hvis jeg får lyst.. prater til han noen ganger da.. hvis han sparker fælt.. eller slutter å sparke når pappan skal kjenne :-P

Jeg synes det var veldig rart i første svangerskap, ikke i andre.

Men altså man trenger jo ikke snakke og synge TIL babyen. Babyen hører deg hver gang du snakker uansett til hvem og hver gang du synger med til radioen feks.

Nei, det gjorde jeg aldri og kommer aldri til å gjøre.

Åh, her var det mange ulike meninger, men jeg lander vel på at det får komme naturlig hvis det tralles noen strofer.
Jeg får nynne litt når vi er alene og se hvordan det føles. Ingen fare for at jeg synger meg gjennom salmeboka lol.

synger hele tiden uansett :P Og synger mye til jenta mi :) Skal nok fortsette med det<3

Jeg gjorde aldri det.

Helt ærlig så har det ikke blitt til at jeg snakker og synger direkte til babyen i magen. Det er liksom litt rart. Men de sier jo at det er bra for babyen. Når synger du, hvordan kom du i gang?
Jeg gjorde ikke det. Ikke fordi det er noe galt i å gjøre det, men falt ikke meg naturlig!

Nei får meg liksom ikke til å snakke og synge til magen.
Men hender jeg stryker på magen og "spør", når kommer du ut da??

Nei, gjør ikke det. Men synger og leser for storebror og skravla går stort sett i ett gjennom dagen og kvelden så hun blir da godt nok kjent med stemmen min ;)

Back
Topp