Synger dere?

MissElf

Betatt av forumet
Julibarna 2019
Leser at babyen kan høre nå :love2 Synger dere eller spiller musikk til magen? Eller leser?

Jeg har fått for vane å stikke hodet under dynen hver kveld og nynne høyt. Samboeren min synes det er så snålt, at han av og til gjør det samme. Veldig koselig :Heartpink:Heartblue:Heartred

Ellers har jeg nå morgensstund med pianospill på høyttaleren. Jeg hadde digget å ligge inni der og flyte rundt til det.... Mmmmmmmm :flower

Last edited:
Jobber i bhg på småbarnsavdeling, så her synges det veldig mye hver dag:p

Jeg synger for søsknene hver dag så sang blir det :) mellomste snakker og synger ofte til babyen :) eldste syns det er litt flaut og yngste "gidder ikke!" :hilarious:

Synger for guttungen som eg har for før så då synger vil litt for deni magen å. Med storebror sang eg til han vær kveld før eg la meg på slutten :love7 synger de samme natrasangene til han no å

Synger mye i bilen...:singing::hilarious: Elles så er det storesøster som snakker mest til magen. :love7

Synger ikke direkte til lille i magen, men synger for/med storesøster og mye i bilen/dusjen/når jeg vasker ol., så da blir det jo så lille og får høre :)

Synger kun i dusjen eller bilen, stakkar lille som må høre på :laughing025 har arvet min mors forferdelige sangstemme

Back
Topp