Synger dere?

Linnsi86

Glad i forumet
Hei.. Har dere begynt å synge til nurket? Jeg synger og hører mye på musikk hver dag

Hører mye på musikk, men jeg ble kastet ut av obligatorisk kor på skolen fordi jeg synger så surt - så tror jeg skal spare lille babyen for det ;-)

Synger for og med datteren min. Ikke direkte til fosteret. Blir veldig rart for min del og synge for fosteret:)

Så koselig at du gjør det!

Jeg sang en fast sang for storesøster da hun var i magen, startet kanskje i uke 25 eller noe. Og det var den sangen det har funket å roe henne ned med siden :-)

Synger absolutt ikkje til baby i magen nei, og kommer heller ikkje til det :p
Men synger ellers, og går til sang også!

Synger for og med datteren min. Ikke direkte til fosteret. Blir veldig rart for min del og synge for fosteret:)
Enig med deg! Og følger samme prinsipp :)

Jeg synger endel med/til 2 åringen min om dagene, så det blir litt sang for den lille i magen også ja :)

Synger for barna, nattadsanger. Det holder fra meg, så får de andre synge for babyen i magen. :)

Synger mye for sønnen min, så da blir det automatisk for lille i magen også :)
Men synger ikke spesiellt for lille i magen nei.

Synger med datteren min. Men koselig synge til babyen når den kan høre. Synes ikke det er rart, den er jo der, bare litt hud og diverse mellom ☺

Jeg synger i bilen, men ikke til fosteret :p men om dem blir rolige av musikken dem har hørt gjennom livet i magen, så blir denne meget glad i dunk dunk musikk... hehe

Jeg synger ikke til fosteret! Vil ikke risikere å ødelegge ørene allerede nå.. :p

Men vi hører mye på musikk, men dessverre så er det mer Marcus og Martinius enn Mozart når ungene får velge.. :p Vi leser masse, og har masse rim og regler som den sikkert hører.. :)

Back
Topp