synger dere til barna?

gira

Forumet er livet
Vi synger nattasang "Trollemor" nesten hver kveld, samme sangen vi sang hver kveld til magen[:D]
Virker som om han blir rolig av det.....
Traller litt på barnesanger innimellom også "ro ro til fiskeskjær.....llalalal"[:D][:D][:D][:D]

Ja, jeg har tre sanger som jeg synger til han. "Trollmor" ([:D]), "so ro lille mann" og "hvem kan segla for utan vind". Han blir som regel rolig når jeg synger, men hvis jeg gjør det på dagen når han ikke er i senga, smiler han.[:D]

her synges det hele dagen lang...tralllalalallala
På kvelden er det so ro lillemann,en på spansk og vi har ei tulle... hun blir rolig av det,synger de samme sangene som jeg sang for henne da hun var i magen....
Har også begynt med noen få sang leker,som f.eks bake kake søte osv..dette liker hun kjempe godt,smiler og "synger"med....[:D]

ORIGINAL: xcrazyx

synger og nynner en del, virker som Sara liker d, blir helt rolig av d og ligger bare og smiler!! Har akkurat fått tak i  "den store barnesangboka" så nå  skal vi begynne å synge mere!![:D]

den har vi også..men det går mest i di gammle faste sangene....synger mest på kvelden ved legge tid.eller går det i nynning om dagen...noen ganger må jeg ta meg selv i å lure på hva jeg nynne på[:D]hehe går liksom av seg selv.men marielle reagerer veldig på at jeg synger for henne.blir så fornøyd atte[:)]

ser for meg at jeg kommer til å bli en slik mormor som står å lager vaffler mens jeg nynner intenst på noe som ingen klarer å tyde

Jada, synger masse vi. Synes jeg går rundt og nynner og traller hele dagen, jeg. Trollmor, teddybjørnvisa og andre sanger som jeg har laget selv... Marylin elsker det og pludrer gjerne med, hun også [:)]

Ja vi synger endel her også. lykkeliten, husker ikke hva den heter men starter" hvem er denne karen med sekk og lue på? han ligner litt på nissen i grunn..."[:)] Jeg og min mann synger også på møter og derfor blir sang og musikk en daglig del av Sondre Johannes sitt liv.

nei ingen synging her i gården nei...

Ja, nynner og synger for å roe ham ned innimellom. Blir Mikkel Rev, Ro ro til Fiskeskjær og Bæ bæ lillen lam for jeg kan ikke andre!!! HIhi
Nynner på njoe jeg evt hører på radio/tv også. Sambo er nok flinkest til å synge av oss to, men jeg får vel skjerpe meg. Har faktisk ei barnesangbok i bokhylla!

synger ikke så mye, føler meg så teit [8|][8D][:D] men vet jo at de elsker å bli sunget for så... (synger som regel bare når sambo ikke er her hihi) når jeg synger går det i trollmor, vem kan segla før utan vind, lille petter edderkopp, fraglesangen

...tok meg selv her om dagen i å synge til Noah den sangen som er på Tele2 reklamen......den med BigBill og SmallBill.
"dont take my heart, my .....heart" *knis*

Synger ikke så mye, men tenkte å kjøpe en sangbok og synge litt nattasanger etterhvert[:)]. Husker ikke så godt disse tekstene...

ORIGINAL: gira

...tok meg selv her om dagen i å synge til Noah den sangen som er på Tele2 reklamen......den med BigBill og SmallBill.
"dont take my heart, my .....heart" *knis*

hihi.. her også!![:D]

ORIGINAL: Miluna

synger ikke så mye, føler meg så teit [8|][8D][:D] men vet jo at de elsker å bli sunget for så... (synger som regel bare når sambo ikke er her hihi) når jeg synger går det i trollmor, vem kan segla før utan vind, lille petter edderkopp, fraglesangen

følte meg litt dum før hun kom ut..så det ble lite sang til magen...men nå driter jeg i hvem som hører på.jenta mi liker sremmen min å det er det som teller[:D]

mannen sa han skulle melde meg på idol for en stund tilbake,men etter gull jenta kom har han trukket det tilbake sa han......????...frekkeste![:D][:D]

synges en del her også[:D]
lille kattepus
so ro lille venn
klappe søte

disse går det mest i

Back
Topp