Syngende fisk

Sistine

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Hei..

Pappa har bursdag den 21 mai.. Hadde ikke peil på hva jeg skulle kjøpe så kom jeg på den fine ideen om å kjøpe en sånn syngende fisk [:D]

Han er en stor fisker.. Fisker hver gang han har sjansen og da tenkte jeg at dette hadde vært morro..

MEN, hvor får jeg kjøpt det??
Så at man kunne kjøpe det på e-bay, men jeg er redd for at jeg ikke har den i tide + at jeg er litt skeptisk å bestille fra USA..

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en sånn??

prøv europris, nille eller mekk.. [:)]

Fisken er grusom [:D]
Haha.. Derfor det er morro.. Kan ikke gå å kjøpe fiskeutstyr, han har allt han skal ha og mye mer.. Hehe..
Han blir 64 år og har fisket siden han bare var en liten gutt.. Tørr ikke å kjøpe noe sånnt.. Han har jo allt derfor tenkte jeg at en sånn sexy syngende fisk hadde vært noe :)

Takk for svar.. Er det noen her som har kjøpt en sånn??

haha har en liggende i kjelleren du kan få for en billig penge i såfall. om du ikke finner noen ;)
har liksom aldri kommet på veggen etter vi flyttet. send pm om det blir krise, så skal eg tørka støvet av den[:D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

haha har en liggende i kjelleren du kan få for en billig penge i såfall. om du ikke finner noen ;)
har liksom aldri kommet på veggen etter vi flyttet. send pm om det blir krise, så skal eg tørka støvet av den[:D]

Hehe.. Hvordan ser den ut? Og hvilken sang?
Må bare ha en sånn nå.. Må lete litt i butikker så kansje jeg finner en eller så blir u min redning [:D]

ORIGINAL: Sistine

ORIGINAL: lykkeligmamman

Hehe.. Hvordan ser den ut? Og hvilken sang?
Må bare ha en sånn nå.. Må lete litt i butikker så kansje jeg finner en eller så blir u min redning [:D]

har ikke peiling, tror ikke det står batterier i den nå. men den henger på sånn "flott" treplateå greier, så hadde nok vært en morro gave til å ha i et naust el. smabo her e IVRIG fluefisker, så han har fått den for lenge siden. må vel kanskje få tillatelse av han til å selge den, men tro r det skal gå fint[:D]

Hehe.. Er flue pappa bruker mest å.. Tenkte han kunne henge den på "fiske" rommet sitt hjemme.. Hehe.. Der sitter han å binner fluer og ordner så da hadde den sikkert vært morsom :)

Back
Topp