Synge..?

Bisva86

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Oktoberfest 2024 ❤️
Hei!
Er det noen her som synger for barnet i magen? Eller leser, eller prater til magen? :) Har ikke gjort dette enda selv, men vurderer å begynne litt med det kanskje. Jobber turnus og på dagtid når mannen er på jobb blir det veldig lite prating :hilarious:

Nei.. Synger eller snakker ikke spesifikt til magen, kommer nok ikke til å gjøre det heller. :happy: Regner med hun hører at jeg snakker og nynner halve dagen uansett.

Nei det er særs unaturlig for meg å gjøre. Tror heller han setter pris på de få minuttene i løpet av døgnet jeg holder kjeft om jeg ikke skal begynne å synge/snakke MER enn hva jeg gjør i løpet av en dag :p

Faller heller ikke naturlig for meg ;)
Men den blir jo ufrivillig offer for den fæle sangstemmen min når jeg synger nattasang til 3-åringen eller har enmannskonsert i bilen :hilarious:

Det gjorde eg til førstemann, og gjer det no og. For meg som synge og spelar gitar til vanlig var det heilt naturlig, så eg gjer det uansett :) Og når førstemann var født fortsatte eg med det frå han var heilt nyfødt, han roa seg til sang frå tidlig av.

Faller ikke naturlig for meg, men stryker ofte og koser med magen :Heartred

Jeg synger for storesøster, det får holde! Her går det hovedsakelig i Hakkebakkeskogen og Kaptein Sabeltann.. :P

Jeg synger for storesøster, det får holde! Her går det hovedsakelig i Hakkebakkeskogen og Kaptein Sabeltann.. :p
Kaptein sabeltann er en storfavoritt her også, og går gjerne som nattasang au :hilarious:

Det blir MYE hakkebakkeskogen for storebror ja. Og nattasangene hans. Og jeg synger i kor en gang i uka, så sang blir det! Men aldri direkte til magen, det hadde blitt litt rart.

Synger ikke til magen, men hender jeg kan småprat litt når jeg kjenner spark og er alene

Synger Tir na noir til lillebror i magen akkurat som jeg gjorde for storesøster.Hun roet seg til den sangen da hun ble født og har elsket å høre på den i sine ni år♥️

Jeg gjør ingenting til babyen. Men samboeren snakker til den, og jeg synger for sønnen min.

Nei det er særs unaturlig for meg å gjøre. Tror heller han setter pris på de få minuttene i løpet av døgnet jeg holder kjeft om jeg ikke skal begynne å synge/snakke MER enn hva jeg gjør i løpet av en dag :p

Haha, herlig! Dette kjente jeg meg igjen i, er også jabbsaft :greet025
Storesøster synger innimellom for magen eller roper inni den :hug003

MEN jeg synger masse i samlinga i barnehagen, og synger for storesøster når hun skal sove, så hun hører vel det ☺️

Blir unaturlig for meg å synge for magen, men jeg synger dagen lang med de små i barnehagen - så hun hører jo det :)

Nei, men jeg synger for 2 åringen min, så regner med at lille i magen får det med seg.

Vi synger ikke, ikke enda ihvertfall, men vi snakker litt til den. Mest sånn "nei men er du våken?" Og "God natt" og sånn. Blir kanskje mer etter hvert :happy:

Prater litt til magen. Ungene snakker masse til magen/ roper inn...

Synger med ungene og i bilen, synger ikke direkte til han, men plutselig :)

Synes det er kjempekos at de kan høre alt og slik :love7

Back
Topp