Synge, det kan jeg

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Når *Gullungene* skrev at Nora hadde begynte på dansing, tenkte jeg at jeg måtte høre om Leah ville noe sånt også.

Jeg : Vil du at vi skal dra i en hall å lære å danse?
Leah : Nei, jeg kan ikke danse så fint
Jeg : Men vi skal dit så du kan lære det, kanskje det er gøy?
Leah : Nei, jeg trenger ikke lære å danse jeg
Jeg : Okei, men kanskje vi kan gjøre noe annet? Noen barn danser, noen barn synger og noen barn rir hest.
Leah : Ja, synge .. det kan jeg [:D] Men ri på hest, det kan jeg lære [:D]

Haha [8D] Så da skal vi finne en rideskole, men jeg er sååå sinnsykt redd for hester [&:] Samme hvor små dem er [&:]
Så jeg må si at JEG gruer meg [&:]

Herlige Leah.

Si fra om du finner en rideskole da, jeg er ikke redd for hester og det hadde vært fint for Marcus også.

Søøøøte snuppa di :)

Ja, det er definitivt lurt å la interessene ders styre hva de vil gjøre, og ikke hva vi vil de skal gjøre.
Nora gikk 3 år på svømming, men så var det liksom dans som var tingen, og hun ELSKER det!!!
45 min PRINSESSE BIG TIME hver eneste onsdag, hehe :)
Rosa tyll så langt øyet kan se [;)]

herlig!! de er så søte... [:D] malin også går på dans.. men kunne nok sikkert tenkt seg et kor eller noe.. men.. har ikke funnet noe på den alderen.. hester ja.. de er skumle.. men... det virker jo morsomt.. og malin syns det var jkmepemorsomt å ri da vi var og besøkte hesten til tante og onkel..

ORIGINAL: Trillemor82

herlig!! de er så søte... [:D] malin også går på dans.. men kunne nok sikkert tenkt seg et kor eller noe.. men.. har ikke funnet noe på den alderen.. hester ja.. de er skumle.. men... det virker jo morsomt.. og malin syns det var jkmepemorsomt å ri da vi var og besøkte hesten til tante og onkel..

Her vet jeg at de har barnekor i Kirken på jeløya, kanskje de har det i Vestby også? [:D]

ORIGINAL: *Gullungene*

Søøøøte snuppa di :)

Ja, det er definitivt lurt å la interessene ders styre hva de vil gjøre, og ikke hva vi vil de skal gjøre.
Nora gikk 3 år på svømming, men så var det liksom dans som var tingen, og hun ELSKER det!!!
45 min PRINSESSE BIG TIME hver eneste onsdag, hehe :)
Rosa tyll så langt øyet kan se [;)]

Kan jeg tenke meg [:D] Hihi!
Hun har jo sååå lyst på sånn dansedrakt ting med Hello kitty på, men hun vil ikke danse, hihi!
Og ja, hun skal selvfølgelig få velge selv hva hun vil gjøre [:D]

[:D]Morsomt!

vi tenker litt på å begynne på kor her i menighetheten. Det er fra 3 år, men tror jeg venter til høsten før vi begynner  da. Men morsomt at de får gå på ting og gjøre ting de liker da[:)].

hahaha utrolig bra samtale!!!!

Solveig er helt motsatt.. skikkelig danseløve! Vil veldig gjerne bli med mammaen på dans! hun kan godt danse med de voksne hun! Har gjort det før.. ingen problem![8D]

Back
Topp