Synet

Juble

Forumet er livet
jentene i juni13
Da har jeg vært på synskontroll. Hatt stabilt syn i 15 år, -3.75 . Han spurte når det begynte å bli verre. Måtte tenke meg om, ca halvt år siden, men verre den siste mnd. Jeg må endre linser til -4.25 nå. Men det interessante er ar det mest sannsynlig har med graviditeten å gjør ! Hormoner som gjør det, mente han. Skal tilbake etter 5 mnd med amming og sjekke om synet er " tilbake " igjen. Dette var nytt for meg.

Jøss...det er merkelig hvor mye et svangerskap gjør forandre kropp og sjel. Får da håpe du får igjen synet etter fødsel og amming da:)

Jepp jeg vet, har dårlig slik som deg jeg og. Men har faktisk ikke blitt annerledes denne gangen.. :) jeg har -4.75 da så håper ikke det blir enda dårligere:p

Det samme skjedde meg.. Før jeg ble gravi med vesla så hadde jeg -2 på begge øynene, men etter svangerskapet så økte jeg til -3,75 og -4,25.. Det har liggi stabilt siden den gangen, har ikke tatt noe ny kontroll nå, men må gjøre det etter svangerskapet:)

Samme her også.. har -2,5, mens under begge graviditetene har det steget til -3. Forrige gang gikk det tilbake til -2,5, så håper det gjør det denne gangen også..

Helt sprøtt med alle de forandringene i kroppen...

Skulle vært til sjekk jeg og, merker at der er blitt litt dårligere etter jeg ble gravid:/ har -5,75:o

Back
Topp