Synes utenpå:)

sola82

Blir kjent med forumet
Nå er sparkene blitt så tydelige, at vi ser det på utsiden:) Jeg og mannen lå i sengen her i går kveld og såg på showet. Jeg dyttet i magen, og ding.....der kom en dytt tilbake. Artig at vi er komt så langt allerede:)

Så gøy!
Gleder meg til jeg kommer så langt  

Ja, det er helt herlig! :)

Er d ikke fantastisk herlig:):)

Sitt akkurat og ser på magen min no....spark spark spark

Dere er heldige. Jeg kjenner ingenting jeg. Trodde jeg merket noe her tidligere, men så var det stopp. Har heldigvis nylig vært på ul og sett at alt er bra, og hun var livlig i magen selv om jeg ikke kjenner noe selv :)

Har morkaka på fremre vegg, og er førstegangs, så er vel derfor det drøyer kanskje. Håper hun tar skikkelig sats snart og gir meg et kjempespark :)

Flere som ikke merker noe enda?

Majaa skrev:
Dere er heldige. Jeg kjenner ingenting jeg. Trodde jeg merket noe her tidligere, men så var det stopp. Har heldigvis nylig vært på ul og sett at alt er bra, og hun var livlig i magen selv om jeg ikke kjenner noe selv :)

Har morkaka på fremre vegg, og er førstegangs, så er vel derfor det drøyer kanskje. Håper hun tar skikkelig sats snart og gir meg et kjempespark :)

Flere som ikke merker noe enda?

Det kommer sikkert snart:) Jeg var sein med å kjenne liv forrige svangerskap. Og når morkaken ligger foran i tillegg, blir det jo enda vanskeligere å kjenne det:)

Jeg var i uke 22 da jeg kjente tydelige dult som ikke var til å ta feil av. Nå er jeg i uke 24 men kan ennå ikke se/kjenne sparkene utenpå. Er godt polstret så kan være derfor........

Mannen min gleder seg til han kan kjenne sparkene også :)

(morkake bak, men som sagt godt polstret så nok derfor jeg ikke har kjent noe tydelig tideligere)

Først nå at jeg kan merke det helt tydelig. Men jeg har to da, pluss at jeg ligger musestille kjempelenge og kjenner godt etter. Merker det ikke om jeg er opptatt med noe annet. For første gang kjente noen andre enn jeg sparkene i dag! Min mor var den heldige :) Sambo er desverre på reisejobb og kommer ikke hjem før om 10 dager :/ Savn!!!

I jula la jeg en fyrstikkeske på magen, da jeg lå i senga..og etter å ha vært tålmodig en god stund, hoppet den plutselig på magen! :) Artig å kjenne og se liv slik! :)

Jeg satt og kikka på magen igår,og plutselig der satt hun igang og hoppa.

Så det i uke 18 med førstemann,men nå på dagen 22 uker så jeg det <3

Så nå er det min nye hobby på kveldene fremover.

Back
Topp