Synes synd på meg......

opus dei

Elsker forumet
Som ny her, kjenner jeg jo ingen i det hele tatt. Har lest en del og selvfølgelig dannet en egen oppfatning. Ser nå at det er noen som avslutter her på forumet (iallefall midlertidig).
Har jo tidligere lest at mange står for det de sier, tåler en støyt, ikke tar ting personlig, etc......men allikevel........ut vil de nå!!
Da spør jeg meg selv: er man hårsår? tar man det litt for personlig? har man gått for langt? har man tatt et hint?
For meg så virker det som om man plutselig har behov for å bli trøstet og synes litt synd på. (Kan godt hende det ikke stemmer).
Uansett så synes jeg det virker litt merkelig. Såfremt man ikke selvfølgelig har tenkt denne tanken på å avslutte tidligere.

vil ikke si meg helt enig.... kjenner ikke disse menneskene som du snakker in in real men alle fortjener da en sjanse,herregud dette er da bare et forum syns ikke ting her skal tas så helsikens seriøst...[:)]

ORIGINAL: jannelille

vil ikke si meg helt enig.... kjenner ikke disse menneskene som du snakker in in real men alle fortjener da en sjanse,herregud dette er da bare et forum syns ikke ting her skal tas så helsikens seriøst...[:)]

Det er akkurat det som er poenget. Blir det for seriøst, blir det fort også veldig personlig for enkelte. Det er nok ingens mening å få ut folk, det valget må man selvfølgelig ta selv.

Vet ikke hva den enkelte bak hvert nick her inne virkelig er,
men syns man skal få være akkurat sånn som man er!

Å selvfølgelig holde seg for god til å være stygge med hverandre,
man kan ikke forvente å like alle rundt oss.

Men vi er kvinnfolk, vi liker drama og en smule krangling.
Kansje noen av oss bruker forumet til å slippe litt aggresjon
eller følelser generellt for lett ut her.

ikke vet jeg...men syns det er slitsomt med så masse undring...
liker å være her både som seriøs og useriøs!

Kathrine

Snakke ikkje om noen spesielle nå, men æ får følelsen av at mange på en måte har store dela av livet sitt her inne, og at de da tar litt vel av te tider!![&:]
Om d e bare æ som syns d veit æ derimot ikkje....

ORIGINAL: MitaSa

Som ny her, kjenner jeg jo ingen i det hele tatt.

Tenkte berre eg skulle seie skikkelig hei eg :)
trur ikkje eg har gjort det før..  [:D] Velkommen inn hit!

Takk for det[:)]

ORIGINAL: opus dei

Som ny her, kjenner jeg jo ingen i det hele tatt. Har lest en del og selvfølgelig dannet en egen oppfatning. Ser nå at det er noen som avslutter her på forumet (iallefall midlertidig).

( jeg er en av dem som igår sa at jeg skulle ta en pause herfra og det skal jeg også men vil gjerne si meg ferdig med dette først sikkert dumt av meg og ikke bare bli borte men men)

Har jo tidligere lest at mange står for det de sier, tåler en støyt, ikke tar ting personlig, etc......men allikevel........ut vil de nå!!

(at man ønsker seg ut for og lufte seg litt er vel ikke negativt? det skal liksom ikke vær egreit noe blir vi så må vi svare på 1000 spørsmål om hvorfor vi er som vi er og stå til ansvar for at vi faktisk står for det vi sier og har sterke egne meninger.
jeg tar ikke ting her inne veldig personslig men så meg sliten og sint på det som skjedde her igår.)'

Da spør jeg meg selv: er man hårsår? tar man det litt for personlig? har man gått for langt? har man tatt et hint?

(er vel ikke særlig hårsår eller for personlig men må jo ta det til meg da det er direkte hentydet til meg eller? gått for langt ja mange ganger men ikke nå eller her i går ,, sysn det er påfallende at noen av de nye skal grave frem masse gammel dritt og kaste inn i diskusjoen noe vi andre er ferdige med? tar ikke et hint som ikk er der hvis du tenker på at jeg fikk fortalt at noen ikke liker men ja den tok jeg men what`s new?)

For meg så virker det som om man plutselig har behov for å bli trøstet og synes litt synd på. (Kan godt hende det ikke stemmer).

(er ikke ut etter trøst men syns det er for tullete og bli her hvis man virkelig er så misslikt som det ble fremstilt igår noe jeg ikke er sikker på enda og intil jeg vet så beholder jeg retten til og syte litt tilogmed synes synd på meg selv hvis så måtte være)

Uansett så synes jeg det virker litt merkelig. Såfremt man ikke selvfølgelig har tenkt denne tanken på å avslutte tidligere.

(har tenkt tanke mange ganger når det har stormet som verst og man har kranglet så buste fyker her inne ,men nye dager nye muligheter og skal man forholde seg til 2000 andregravide eller prøvende må man vel ta det som kommer både positivt og negativ?)

en ting til som jeg lurer litt på  siden du er så ny her hvordan klarer du og ha meninger om ting som ikke lengre står på rtykk da adm er raskt ute med sunsuren sin? bare lurer jeg siden du påberoper deg en så ny og ren status her inne?

ORIGINAL: louis2

en ting til som jeg lurer litt på  siden du er så ny her hvordan klarer du og ha meninger om ting som ikke lengre står på rtykk da adm er raskt ute med sunsuren sin? bare lurer jeg siden du påberoper deg en så ny og ren status her inne?

Takk for svar.
Poenget mitt er at det virker helt meningsløst at man tar denne form for diskusjon så personlig at man velger å "trekke" seg, hvis man kan bruke det uttrykket.
Da blir det litt for dumt. Man får heller velge å "trekke" seg ut av selve den aktuelle diskusjonen, om nødvendig.
Vet ikke om jeg helt skjønner hva du er ute etter i ditt siste spørsmål?
Som sagt, medlem i 3 dager, og det har jo tydelig vært mye opphetede innlegg de siste dagene, og man får jo selvfølgelig en egen subjektiv oppfatning av både tema, enkelte, og de ulike meningene.
Var dette svar på spm. ditt?

ORIGINAL: ~Nahemah~

ORIGINAL: opus dei

ORIGINAL: louis2

Takk for svar.
Poenget mitt er at det virker helt meningsløst at man tar denne form for diskusjon så personlig at man velger å "trekke" seg, hvis man kan bruke det uttrykket.
Da blir det litt for dumt. Man får heller velge å "trekke" seg ut av selve den aktuelle diskusjonen, om nødvendig.
Vet ikke om jeg helt skjønner hva du er ute etter i ditt siste spørsmål?
Som sagt, medlem i 3 dager, og det har jo tydelig vært mye opphetede innlegg de siste dagene, og man får jo selvfølgelig en egen subjektiv oppfatning av både tema, enkelte, og de ulike meningene.
Var dette svar på spm. ditt?
grunnen til at vi sier det, er pga at tråder har en tendens til å bli slettet her inne, så da er det ikke mulig å sette seg inn i hvordan det faktisk er når man ikke har fått med seg det som har blitt skrevet tidligere[:)]

Den er grei. Har fått med meg en del (tror jeg), men det er sikkert også mye jeg ikke har lest. Uansett, det er ikke hverken poeng eller mening i å skulle virke som å "vite alt". Eller danne en mening om noe man ikke skulle vite noe om.

men allikavel har du og noen andre nye dannet dere meninger om noen medlemmer her inne på grunnlag av episoder som har skjedd lenge før disse 3 dagene du og andre ehar vært medlemmer noe eg se på som påfallende.. (jeg er forøvrig samme persn som louis2 men sitter på en annen maskin)

ORIGINAL: louis

men allikavel har du og noen andre nye dannet dere meninger om noen medlemmer her inne på grunnlag av episoder som har skjedd lenge før disse 3 dagene du og andre ehar vært medlemmer noe eg se på som påfallende.. (jeg er forøvrig samme persn som louis2 men sitter på en annen maskin)

Har jeg det?
Gi meg et eksempel på det.
Mulig du har en slik oppfatning, eller kanskje jeg har formulert meg på en slik måte som eventuelt har ført til det.

du stiller deg jo bak det som bla sagt og gjort igår ?? eller har jeg tatt feil der? hvis du kan stille deg bak det som tammis ble beskylt for må du jo nødvendigvis vite hva det er snakk om?

ORIGINAL: louis

du stiller deg jo bak det som bla sagt og gjort igår ?? eller har jeg tatt feil der? hvis du kan stille deg bak det som tammis ble beskylt for må du jo nødvendigvis vite hva det er snakk om?

Uenig i det du sier her. Har vel ikke tatt noe "parti".
Spiller for såvidt ikke noen rolle, det er jo irrellevant.

Back
Topp