Synes magen?

Tulipen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Julikulene 2020
Jeg er usikker på om jeg kjenner livmorkanten, men herregud jeg synes da vitterlig at jeg har fått meg en liten mage. Må virkelig trekke inn og jobbe med holdning for å skjule den. 10+1 i dag. Synes det er så tidlig.

Hva med dere? Når kom den sist (og i hvilket svangerskap)?
 
Jeg er usikker på om jeg kjenner livmorkanten, men herregud jeg synes da vitterlig at jeg har fått meg en liten mage. Må virkelig trekke inn og jobbe med holdning for å skjule den. 10+1 i dag. Synes det er så tidlig.

Hva med dere? Når kom den sist (og i hvilket svangerskap)?
Jepp, en liten hard kul nederst på en ellers myk mage :hilarious: Klarer ikke trekke den inn, den er der :p Er ca 9+1 i dag. Forrige svangerskap fikk jeg synlig mage rundt uke 15:happy:
 
I trange klær er magen helt umulig å skjule nå, 9+4. Men er 3.svangerskap på 3 år så kanskje ikke så rart. Med nr 2 kom magen i uke 12.
 
Jaa! Jeg har litt mage fra før, men ikke sånn "utstående" som nå :p sikkert mye luft også, men livmor og blære presses jo opp så alt annet blir pressa opp også :p
 
Ingenting enda heldigvis. Sist fikk jeg ikke noe særlig mage før etter oul, håper på det denne gangen også.
 
Ingen mage her enda, men er bare 8+0 i dag:) Gleder meg til den vokser litt
 
Har mage på kvelden. :p Med andre ord veldig mye luft. Er 10+3. Er vel en liten kul der, men magen var ikke helt trukket tilbake fra forrige svangerskap. Så det går nok fort. Håper dog det holder igjen en god stund til, behøver ikke å ha gravidmage så tidlig..
 
Jeg er også 10+1 i dag!!

Kan ikke kjenne noen livmor men vet ikke helt hvordan den skal kjennes ut heller da (dette er jo min første). Har fått litt større mage men tror det er mest mat (måtte spise masse når kvalmen var værst for å holde den unna) og oppblåst mage/forstoppelse som har skylda :bored:

Typen synes jeg blir fin og sier at jeg jo må lage litt isolering før livmora og babymagen klatrer oppover :hilarious: er ganske slank fra før (men har aldri vært helt flat da)
 
Jeg er 10+4 og har en mini kul nederst på magen :happy:
Men tror ikke det er slik at andre ser at det er gravidmage og ikke kakemage :hilarious:
 
Syntes min til vanlig ikke veldig store bilring har blitt litt større og fastere. Bekreftet også av mannen. Syntes det er veeeeeldig tidlig, for er kun 7+4 og gravid for første gang. Regner med det må være oppblåsthet og resultat av en noe urolig mage? :smiley-ashamed004
 
Kjenner livmor ca 1,5 fingerbredde over symfysen :happy: og har fått en liten babykul nederst på magen :Heartred er 11+0 idag :love2
 
Har ikke blitt kvitt magen fra forrige svangerskap :rolleyes: får stadig høre at folk lurer på om jeg er gravid, og sånn har det vært lenge :p litt dvask altså. Kjenner ikke livmoren enda, men er jo bare 8+5 :)
 
Hvordan kjenner dere livmor?
Er selv 9+3 og kan verken se eller kjenne noe som helst. Er førstegangs, så vet at det er normalt. Men er ganske slank og leser om så mange som kjenner livmor og ser det på magen allerede.
 
La på meg litt før jeg ble gravid, har alltid vært slank pluss litt mage. :p Men fikk spørsmål her forrige uke om jeg var gravid av dama på lokalbutikken. Eldre dame med skarpt blikk. Spøkte det vekk. Selv syns jeg jeg ser gravid ut. Og magen har en litt større kul på høyre side der lille ligger:happy: Prøver skjule magen med løse klær. Er 8+6
 
Ingen mage enda her, men kom ikke før rundt uke 19-20 forrige svangerskap for 5,5 år siden.
Har bakovervendt livmor, så forventer nok at magen kommer sent denne gangen også.
Man vil jo gjerne ha det man ikke har da-jeg kunne veldig gjerne tenke meg en liten søt kul før jeg er halvveis, men vet jo at mange som får mage tidlig plages med det ;)
 
Nei, den synes ikke. Er 10+3. Men er første graviditet, så kan vel ta litt tid før den begynner å vise :happy:
 
Her har magen blitt større ja. Mulig bare oppblåst men får stadig kommentarer fra samboeren:) er 9+2 i dag. Vet ikke om jeg kjenner livmora enda. Hvordan kjennes det egentlig? Skal til Jordmor på Mandag, så da får vi se!
 
Back
Topp