Synes magen min har vokst veldig lite på 6 uker

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Fra uke 27 til uke 33.. Eneste er jo at den har fått en litt rundere form..
Hva tenker dere?
Er dette noe jeg burde få sjekka?

Vedlegg

• 1373447125338.jpg
    1373447125338.jpg
    68,5 KB · Visninger: 153
Har jm sagt noe på det? Hvordan er sf målene dine?

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Skulle til å spørre om det samme. Hvis Sf målene er bra, vil jeg vel tro at alt er bra. Vi bærer jo barnet forskjellig, og er man høy og lang rygg, er det ikke sikkert man blir så stor utover. Men det er jo ikke så godt å gå og bekymre seg, du kan jo ev. ta en telefon til jordmor å spørre?

Sist svangerskap var jeg jo monsterstor på denne tiden. Nå har jeg ikke målt sf-målet siden uke 29, og jeg aner ikke når jeg får time igjen. Disse bildene er tatt i uke 27 og uke 33. Og i uke 29 lå sf-målet på 26,5.
Jeg får ikke time på føden hos jm med mindre det er risikosvangerskap, og jm på hs er på ferie.
Men jeg kan sikkert ta en tlf opp på føden for å høre :)

Ring føden hvis du et bekymret:) jeg har også mye mindre mage nå enn sist svangerskap.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Det er helt greit at magen er mindre, men er bare det at den knaot har vokst. Men skal få meg en måling, og jeg skal dra innom føden å høre :)

Har du lagt på deg da? :) skal inn til ul på fredag siden magen ikke har vokst på 2 uker, symfysemål. Fikk ekstra kontroll hos jordmor... Har kan hun jo ha målt feil, eller at babyen har flyttet seg, men har heller ikke lagt på meg :P bra du sjekker opp, er ikke bra om babyen ikke får næring :)

God tur, og hold oss oppdatert :)

Skal dra innom i morgen. Jeg legger på meg, og jeg har lagt på meg alt for mye.
Men får se hva de sier i morgen

Fikk du noen gode svar?

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Back
Topp