synes litt synd i mellomste

nemi.marselia

Forumet er livet
hun vil og så gjerne starte på skolen til høsten som storesøster.
i kveld fant jeg henne slik i sengen. hun hadde fått en sekk hos søstra siden hun var så lei seg når storesøsteren fikk førsteklassesekken sin

Næmmen. <3
So skjønn ho er.. 
Min lille jente ville og begynne på skulen til høsten når storebror skal. Rart kor avhengig dei blir av kverandre :-)

*TryllTryll* skrev:
Næmmen. <3
So skjønn ho er.. 
Min lille jente ville og begynne på skulen til høsten når storebror skal. Rart kor avhengig dei blir av kverandre :-)

vi har 2 like gamle unger så kjenner til det med avhengighet av hverandre. mine er uadskillelige 

Nommin!

Her er Jr. også ganske ivrig etter å bli skolegutt - men tror han er ganske fornøyd med å bli "førskolegutt" til høsten, han gleder seg til å være en av "de store" og få privilegier og slikt som følger med.
Er nok verre for de som plutselig skilles fra eldre søsken eller bestevenner, ja!

Hva med å begynne i barnehage et par dager i uka? Sånn at ikke det bllir alt for vondt å skilles fra søsteren?=)

Hva med å begynne i barnehage et par dager i uka? Sånn at ikke det bllir alt for vondt å skilles fra søsteren?=)

sitter faktisk med tårene i øynene her (ja, en smule lettrørt ;)), for en skjønn storesøster dere har som tenker på mellomstesøster sånn! <3

Back
Topp