Synes ikke strekene blir sterkere :(

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Har kontrolltime hos lege etterpå da jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei.

Tok en urinprøve i dag og måtte dermed svi av en strimmel mens jeg var i gang.

Synes ikke det er overbevisende at den ikke klarer å bli kjempesterk :(

Jeg tipper jeg er 6+4/5 i dag, pleier å være i disse dager jeg har mistet før.

Bilder under:
Test tatt 18.april
1) Morgenurin
2) Kveldsurin
3) Digital Morgenurin 19. april
ImageUploadedByBV Forum1461561026.005865.jpg

Test tatt i dag med morgenurin, lagt ved siden av morgentesten fra 18. april
ImageUploadedByBV Forum1461561123.894673.jpg

Hva tror dere?

Tror du skal ta HCG hos legen i stedet for å tyde tester :)

Ja det tror jeg også :p
Men det tar vel mange dager før svarene fra den kommer :p Lettere å være hobbyanalytiker *fliiiire*
:D
Det varierer sikkert litt. Jeg har fått svar på dagen. Faktisk innen 2 timer etter at blodprøven ble tatt. Har bare tatt med meg rekvisisjonen på sykehuset :)

Tror du skal senke skuldrene jeg :-)

Takk for svar, damer ❤️
Venter på time til TUL nå, har mer en nok av symptomer heldigvis :)

Har kontrolltime hos lege etterpå da jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei.

Tok en urinprøve i dag og måtte dermed svi av en strimmel mens jeg var i gang.

Synes ikke det er overbevisende at den ikke klarer å bli kjempesterk :(

Jeg tipper jeg er 6+4/5 i dag, pleier å være i disse dager jeg har mistet før.

Bilder under:
Test tatt 18.april
1) Morgenurin
2) Kveldsurin
3) Digital Morgenurin 19. april
Vis vedlegget 173611

Test tatt i dag med morgenurin, lagt ved siden av morgentesten fra 18. april
Vis vedlegget 173612

Hva tror dere?

Da jeg var 6+ 3 tok jeg en ekstra test for å sjekke at de ble sterkere. Den ble mye svakere enn testene jeg tok tidligere. Begynte å stresse og sendte mannen av gårde for å kjøpe to til. Fortsatt ganske svake. Begynte å google om dette og fant noe som heter hook- effekten. Altså når HCG i kroppen blir for høyt klarer ikke testene å lese HCG i kroppen og de blir svakere. Prøvde å vanne ut urinen min (50 % vann og 50% urin). Da ble testen mye sterkere igjen :p

Dagen etter fikk jeg svar på HCG prøven jeg hadde tatt hos legen (blodprøve). Jeg hadde 43.000 i HCG i blodet. Med andre ord, høyt!! 3 dager senere så jeg hjertet banke på ultralyd.

Så det jeg lærte av dette, ikke test videre når du har kommet så langt! Urinprøver er ikke sikre. Ta heller blodprøver hos legen hvis du er urolig ;)

Samme her. Tok test fordi jeg begynte å blø. Kjempesvak. Måtte vanne ut urinen to ganger for å få sterke tester igjen :p. Streken hos legen uken etter var nesten usynlig (7+2). Så bankende hjerte fire dager senere :)

Da jeg var 6+ 3 tok jeg en ekstra test for å sjekke at de ble sterkere. Den ble mye svakere enn testene jeg tok tidligere. Begynte å stresse og sendte mannen av gårde for å kjøpe to til. Fortsatt ganske svake. Begynte å google om dette og fant noe som heter hook- effekten. Altså når HCG i kroppen blir for høyt klarer ikke testene å lese HCG i kroppen og de blir svakere. Prøvde å vanne ut urinen min (50 % vann og 50% urin). Da ble testen mye sterkere igjen :p

Dagen etter fikk jeg svar på HCG prøven jeg hadde tatt hos legen (blodprøve). Jeg hadde 43.000 i HCG i blodet. Med andre ord, høyt!! 3 dager senere så jeg hjertet banke på ultralyd.

Så det jeg lærte av dette, ikke test videre når du har kommet så langt! Urinprøver er ikke sikre. Ta heller blodprøver hos legen hvis du er urolig ;)
Å, for et nydelig svar ❤️
Jeg fant igjen testene fra da jeg gikk med mini, dem ble aldri sterke dem heller :D

Kroppen er full av symptomer så nå skal jeg stole på naturen og slappe av.

Tusen takk for et veldig beroligende innlegg, takk for at du tok deg tid ❤️

Å, for et nydelig svar ❤️
Jeg fant igjen testene fra da jeg gikk med mini, dem ble aldri sterke dem heller :D

Kroppen er full av symptomer så nå skal jeg stole på naturen og slappe av.

Tusen takk for et veldig beroligende innlegg, takk for at du tok deg tid ❤️

Ingen grunn til at noen andre skal stresse like mye som jeg gjorde den dagen ;)

Tror du kan slappe helt av altså :Heartred

Back
Topp