Synes enkelte har litt snodig plassering på sine sosiale antenner...?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Fikk en melding på facebook i dag - fra ei som er mor til ei jente i samme barnehage som datteren min går.
Jeg vet jo hvem vedkommende er og er på hils men har aldri snakket med vedkommende utover dette.
I dag tikket sendte hun meg noen meldinger på facebook. Limer det inn her så kan dere lese og dømme selv... Hehe... :)

Første melding er fra henne:
''
  • Hei:). Har du noe mamma klær u ikke trenger?:)

• 16:07
    meg;
    Bruker det jeg har nå jeg men kommer etterhvert til å selge det tenkte jeg.
  • Ok. Hvor mye tenkte du for det. Viss du skal selge?
  • 17

• 17:48
    Meg;
    Har ikke tenkt over det enda. Må se gjennom det jeg har når jeg er ferdig.
  • 17:50

Ok:). Når er termin?:).
  • meg;
    13 juli.
    Er du gravid siden du er på utkikk?
  • 19:48

Nei. Ei annen som trenger
  • Meg;
    Åja. Hu burde nok lete andre stedet. Jeg stresser ikke med å bli kvitt mitt akkurat nå. ''
Synes bare det var en snodig måte å spørre på utifra det at vi faktisk aldri har snakka sammen før eller kjenner hverandre?... :P

Hehe. .. "Noen som har en pent brukt tannbørste, søstra mi har mista sin..". Hehehe....

Nei d der var rart... hadde d vært ei venninne av deg, søster eller slektning.. Men bare en du er på hils med.. nææhh...

Hehe. .. "Noen som har en pent brukt tannbørste, søstra mi har mista sin..". Hehehe....

Nei d der var rart... hadde d vært ei venninne av deg, søster eller slektning.. Men bare en du er på hils med.. nææhh...

Ja, synes det var litt snodig fremgangsmåte. Ikke noe rart om hun hadde spurt ''hei, har du noe gravidklær du vil selge/ gi bort''. Har enn venninne som trenger det etc...

Men i stedet tolket jeg det nesten som ''hei, kan vi få mammaklærne dine? ...''

Hehe ;)

Også mens man selv er på sitt største og kanskje har behov for de selv.. o_O

Folk er rare! (og jeg digger overskrifta :D )

Ja man kan lure..

Back
Topp