synes egentlig et var litt komisk

vevina

Forumet er livet
var hos legen i dag og det første han sier når jeg kommer inn; du er ikek gravid igjen vel? ;) hehe. har en veldig koselig lege.
fikk helsekort osv og på yrke så står det mammaperm :P

var innom nav i dag å, ikke så komisk. prøvde å finne ut av permisjons penger osv. måtte få en time, men hu dama jeg snakka med i dag virka mere opptatt av hvor slitsomt det kom til å bli med to tette :S hu mente det hadde vært lettere hvis jeg fikk tvillinger.akkurat som om jeg ikke har stressa med å få to tette og har mistet endel nattesøvn til bekymringer og rotete tanker. jaja........

finner ut av ting etterhvert, artig å få helsekortet da, blir litt mere virkelig, 6 uker og 6 dager i dag :)

Herlig! :) Koselig med sånne leger. :-)

Ting ble litt mer virkelig her og når jeg fikk helsekort. 
Og for ei dame du møtte på på NAV.. Hun har vel ingenting med om hvor tett du vil ha barna dine vel? :P

Mine 2 er det 2 år mellom, og jeg angrer ikke.. Det var slitsomt. Men når man ser søskenkjærligheten mellom de to nå, så er det så verdt slitet <3

Så herlig legen høres ut:-) Godt det finnes slike...

NAV skal ikke mene noe som helst om deg og dine valg!!!! Håper bare det ordner seg økonomisk. Får du arbeidet deg opp permisjonsrettighet?

problemet er at jeg er i permisjon ut februar med min første, har ingen jobb å gå inn i. og mini har ikke barnehage plass, håper han får det i august. så jeg får ikke jobbet.Det er en liten mulighet for at det går akkurat hvis jeg går ut i permisjon 12 uker føre termin, men det er det jeg skal prate med nav om.

heldigvis ikke samme dame jeg skal til da, 1,5 år mellom synes jeg egentlig er litt tett. ikke helt klar for en runde til enda, men det ordner seg nok ;)

Back
Topp