Synes du menn i bunad er fint?

Mims

Gift med forumet
Hvis du ser en normalt kjekk, staut mann i bunad, synes du det er fint eller ikke fint?

Det er noe av det fineste som finnes etter min smak hvertfall[:D]

Kommer helt an på bunaden.
I noen ser mennene virkelig flotte og staute ut i, mens i andre ser de ut som en dårlig vits.

Sorry, men jeg syns de er finest i dress! Jeg ser desverre ikke det "fine" ved bunaden annet enn at den er en nasjonaldrakt. Som jo er bra at vi har.... Den er fin på andre, men ikke lyst på slik sjøl! Og glad sambo er en som heller vil ha dress!!!

ja gjett!! Det er drit sexy

idag satt jeg å stirret og "siklet" på en mann i bunad, og han oppdaget at jeg stirra lenge før jeg oppdaga at han oppdaga det[:-] Litt flaut[8D][8D]

ORIGINAL: Eier av en gutt

I noen ser mennene virkelig flotte og staute ut i, mens i andre ser de ut som en dårlig vits.

Sign

*sikle* jaaaaaaaaaaaah.......................................................... sku ønske min hadde bundad, hadde overfallt han!

JAAAA e kjempe snasent me mannfolk i bunad..

ORIGINAL: SistemannIMagen

ja gjett!! Det er drit sexy

idag satt jeg å stirret og "siklet" på en mann i bunad, og han oppdaget at jeg stirra lenge før jeg oppdaga at han oppdaga det[:-] Litt flaut[8D][8D]

Helt enig! Love it!

Hehe.. han tok det sikkert som et komplement[;)][:D]

ORIGINAL: Eier av en gutt

Enig i den. [:)]

ORIGINAL: UngKongsbergJente

her og
mann min ønsker seg budnad,men de er jo så dyre, ønsker meg selv også

fint :)[:D]

jeg syns det er fint, men kommer an på bunaden og kroppsfasongen på mannen. Min ønsker seg faktisk, og det skal jeg jammen sørge for at han får seg også.. Østfoldbunaden[:)]

Ja, syns det er fint. =) Så mange dresskledde mannfolk i dag som heller så ut som de skulle i begravelse enn på 17. mai-feiring. Blir fort grå og kjedelige med dress på. Sambo hadde dress, men han hadde ikke "begravelses-dress". [8D]

Menn i bunad er hot![:D]

ORIGINAL: UngKongsbergJente

Back
Topp