tafas Elsker forumet 30 Des 2009 #2 opp? ser dette jeg,,hun har hatt vannkopper..og siden er hun sånn blek synes jeg[8|]
G #Grusomme Gabriel# Forumet er livet 30 Des 2009 #3 nei egentlig ikke dårlig bilde og vanskelig å si, da jeg ikke vet hvordan hun ellers ser ut . Men vil nok påstå hun har vannkopper [:D]
nei egentlig ikke dårlig bilde og vanskelig å si, da jeg ikke vet hvordan hun ellers ser ut . Men vil nok påstå hun har vannkopper [:D]
tafas Elsker forumet 30 Des 2009 #4 ORIGINAL: #Grusomme Gabriel# nei egentlig ikke dårlig bilde og vanskelig å si, da jeg ikke vet hvordan hun ellers ser ut . Men vil nok påstå hun har vannkopper [:D] hehe, ja det var nok ikke vanskelig å finne ut[:D][8D] hun har ellers litt farge og leppene er røde[8|]
ORIGINAL: #Grusomme Gabriel# nei egentlig ikke dårlig bilde og vanskelig å si, da jeg ikke vet hvordan hun ellers ser ut . Men vil nok påstå hun har vannkopper [:D] hehe, ja det var nok ikke vanskelig å finne ut[:D][8D] hun har ellers litt farge og leppene er røde[8|]
TinaCelineeey Forumet er livet 30 Des 2009 #5 ho så litt blek ut,ja[8|] littegrann.. Men jeg vet ikke åssen hun ser ut til vanlig da