Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oi, så "flotte" holdninger det er her inne ;-) "Det er da bare 9 mnd".... Ikke rart mange er sykmeldte!heidu skrev:
Jeg synes det er alt for lett å bli sykmeldt under svangerskap!! Noen ganger kan man bite sammen tenna å gå på jobb! Kroppen har bedre av det enn å sitte hjemme å "kjenne" på alt som er ondt å ubehagelig...
ms.bonita skrev:
oi, så "flotte" holdninger det er her inne ;-) "Det er da bare 9 mnd".... Ikke rart mange er sykmeldte!heidu skrev:
Jeg synes det er alt for lett å bli sykmeldt under svangerskap!! Noen ganger kan man bite sammen tenna å gå på jobb! Kroppen har bedre av det enn å sitte hjemme å "kjenne" på alt som er ondt å ubehagelig...
greit, da kan jo du gå på jobb med mitt bekken da?
etter at eg ble sykemeldt så har bekkenet holdt seg jevnt og det er ikkje blitt verre. men eg må fordele arbeidet i hjemmet utover dagen for å ikkje angre på kvelden.
Det er nok forskjellig fra lege til lege, jeg selv har ALLTID fått sykemelding strax jeg har hatt behov for det..men har ikke utnyttet det, har jobbet så lenge jeg klarte i begge svangerskapene jeg har hatt til nå.suttelutt skrev:
Men såklart er det mange som utnytter graviditeten for å bli sykemeldt, folk bruker alle grunner dem kan OM dem vil bli sykemeldt, enten du er gravid eller av andre grunner...
Jeg synes det er synd at "latmakkene" skal ødelegge for dem som virkelig trenger en sykemelding....Jeg kjenner mange som har blitt sykemeldt i graviditeten, som glatt hadde kunnet jobbe lengere.
Men sånn er det i de fleste samfunnsgruppene, noen utnytter mens andre er ærlige..:) Synes ikke gravide som er sykemeldt for de rette grunnene skal føle at det er ekkelt på noen slags måte, synes heller ikke gravide skal behøve og forsvare sin sykemelding...noen lyver, andre er ærlige, sånn er det uansett.
Men jeg går ikke rundt og mistror gravide som er sykemeldt altså, jeg legger meg ikke opp i det, å det er jo heller ikke min bisniss hvorfor andre er sykemeldt:)
toneany skrev:
Det er jo mulig at å jobbe forværrer plagene, eller at å jobbe gjør det værre.