Synes du det er slitsomt å være gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Elsker det :) Det skal sies, det har vært noen slitsomme uker hitill, null energi 24/7 og ei på 16 mnd som er turbo :D Men det virker som det er på vei tilbake :)

Tidvis slitsomt, men stort sett synes jeg det er fantastisk :) Bare synd det drar med seg bekkenplager, halsbrann og annen "moro" også..

Jeg føler meg så slem når jeg sier det. Har ikke kastet opp en eneste gang, og jo minimalt med plager. Men jeg synes alt, bortsett fra de søte sparkene er en stor plage! Jeg hater hormonene, trettheten, turene på do hele natta, ulvehungeren, at kroppen blir "ødelagt" og alle krampene, vonde hoftene og anklene :) dette er virkelig ikke noe for meg! Blir nok lenge til neste gang :)

Sent from my iPad using BV Forum

syns det er jævelig slitsomt, utrolig slitsomt og ha vondt i alle ledd, og bekkenløsning, og gå opp i vekt, men har fortsatt planer om og få 6unger til:P

jeg er så takknemlig for at jeg er gravid. så bryr meg lite om plagene, litt slitsomt med 0 energi til tider og ikke minst smerte full bekkenløsning . men verdt det:)

Det har til tider vært tungt. I begynnelsen pga kvalmen og nå (uke 27) pga bekkenet og at jeg blir fort sliten og litt tungpustet. Tror noen nærmer seg lungene mine gitt :)

Mh

Kanskje æ e heldig... Men har foreløbig ikke nå prob m graviditeten... Har ikke smerter å slikt. Er 26 uker. Er i ganske fin form, noen dager er energien min brukt opp... Nyter sparkene og er super gla for endelig å være gravid :) hærlig :) ville ikke vært foruten dette <3 har lagt på meg noen kg... Litt dårligere kondis ja:-P kjenner d tar på å bøye seg, magen vokser frem...

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, men jeg synes det er kjedelig.. Sist var det så spennende med alt det nye, nå synes jeg ikke tiden kan gå fort nok til mars og han er ute :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp