Synes du det er slitsomt å være gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Ja, veldig slitsomt! Kvalm 24/7, så her ligger jeg på sofaen mesteparten av dagen :( Jeg liker ikke å gå gravid.

Signerer de andre over ! Håper det blir bedre snart !

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg merker ikke at jeg er gravid . Er i uke 18 nå.
Formen er på topp, jeg jobber som vanlig og har ikke att noen typiske plager enda.
Har vært litt mer trøtt og sliten på lange dager, men det er alt.

Magen har ikke begynt å vokse enda, men jeg gleder meg til at man kan se at det er noe der.

Slitsomt, mest psykisk... Pga blødninger og blodansamling. Har fått ulike beskjeder fra leger om sjanse for tidlig vannavgang/rier.. Nå går jeg å overanalyserer ALT:( Klarer ikke å glede meg eller knytte meg til barnet i det heletatt og vil ikke fortelle andre enn nærmeste om graviditeten...:(

Sent from my iPhone using BV Forum

litt slitsomt, men er i grei form :) ikke noe kvalme eller noe, men sliter en del med lavt blodtrykk, det gjør meg sliten.

Synes det er vanskelig å svare ja eller nei. Føler meg veldig distansert fra det hele og er veldig overrasket over hvordan det virkelig er. Jeg er jo ikke kvalm lenger og har tenkt at jeg ikke er veldig dårlig, men blir likevel sliten etter en time eller to på bena, og får hodepine om jeg ikke spiser med en gang jeg er sulten. Har også hatt noen svimmelhetsanfall. Det er liksom ingenting positivt med graviditet enda... At jeg ikke skal orke noenting, liksom... Sosiallivet, sexlivet, arbeidslivet, alt er på vent for tia :(

Jeg er heldig som har en mann som støtter godt opp! Er litt slitsomt, og jeg begynner å kjenne det i ryggen! Men har alltid slitt med ryggen, så jeg er faktisk positivt overrasket over at jeg ikke har vært mer plaget.. Enn så lenge ;) jeg har heldigvis sluppet kvalme, så lenge jeg holder meg unna kullsyre.. Da ligger jeg bare å spyr..

Formen har endelig blitt bedre. Er 17 uker nå og fra forrige uke begynte formen å bli normal igjen. Håper det fortsetter sånn lenge :)

Jeg lurer på om det er normalt med mensensmerter fremdeles? Jeg har så mye ubehag i magen.. Kanskje det vokser bare, men blir så uvell og kvalm i tillegg til at det er veldig ubehagelig.. Håper noen kan berolige meg litt :) er litt små bekymret..

Back
Topp