Synes du det er slitsomt å være gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
foreløpig syns jeg ikke det er slitsomt å være gravid. Har vært så heldig at jeg ikke har hatt noen plager.

Men hadde nok svart annerledes hadde jeg hatt "alle" symptomene på graviditet. (ekstrem kvalme, kvalme generelt, trøtthet, bekkenløsning etc)

Nei, liker å gå gravid og har vært heldig å sluppet unna div. plager.
Eneste er at jeg ble litt bussyk i starten, men det var så sjeldent, så ble ikke sånn plaget med det.
Men hadde nok svart noe annet om jeg hadde vært kvalm, slitt med halsbrann, bekkenet osv.

Jeg elsker å gå gravid, selvom jeg har vært sliten 24/7. Det kommer seg heldigvis nå :)

Jeg synes det er ekstremt kjipt å være gravid. Kvalme og oppkast, utmattelse.. Og nå melder bekkenløsningen sin annkomst. Jippi! Også har jeg EKSTREMT lyst på en blodig biff og speke mat.. FML! Heldigvis går det over, men det er enda en stund til.

Ja, jeg syns det er slitsomt å være gravid!
Litt kos, men mest slitsomt når man skal ha diverse plager:/..
Hadde ikke gått gjennom et svangerskap, hvis man ikke fikk en så fin premie tilslutt:)

Sent from my iPad using BV Forum

Syns også det er skikkelig slitsomt. Jeg blir bare mer og mer plaga for hvert svangerskap, så derfor blir nok den her den aller siste. Dette er det mest smertefulle svangerskapet hittil.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Kan ikke klage! Syns svangerskapet har gått greit frem til nå. Var ganske kvalm og dårlig mellom uke 6-11 men etter det har energien bare tatt seg opp igjen :) de sier jo at 2 trimester skal være den enkleste perioden i svangerskapet, og det har begynt lovende her hvertfall ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Syns tilfeldigvis jeg har det ganske likt som hun som skriver :p

Jeg syns det er en blanding av helt dritt og veldig koselig :p
Er vel noe med at premien jeg får for dette her til slutt veier opp for ubehaget, vondtene og ulempene det er med å være gravid. :)

Jeg elsker på ingen måte å gå gravid og gleder meg til få kroppen min tilbake. Har ikke de største plager, men er litt uvel av olg til, har enormt store pupper som klør (!?) og er veldig mye trøtt. Ellers bra.

Back
Topp