Synes du det er greit å dele ammebilder på facebook?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Synes vel egentlig at det er unødvendig. Pappan min tok bilde av meg mens jeg ammet størstesnuppa, og la ut på Facebook. Kan vel sist jeg ble mildt sagt forbannet !!

Men for all del, de som har lyst skal bare gjøre det for min del. Blir ikke støtt av det ;)

Jeg hadde aldri gjort d, har rynket på nesa når andre har gjort d. Men d er jo opp til enhver om enn gjør d, er et fritt land :)

Jeg ville ikke ha gjort det, men synes det er flott at andre tør. Amming er en flott og naturlig ting, så at andre tør å dele slike bilder tror jeg bare er med på å få amming naturlig blandt offentligheten igjen :)

har et par ammebilder fra den korte tiden jeg ammet gutten, men er ikke noe jeg ville lagt ut noe sted. bryr meg ikke om andre gjør det da :-)

Jeg ville aldri gjort det og synes kanskje ikke det er noe som har noe på facebook å gjøre er min mening, men andre må gjøre hva dem vil for min del :)

Absolutt ikke. Greit at det er naturlig, men grenser på hva andre skal måtte se også da.

Det finnes vel ikke bilder av meg engang, mens jeg ammer.. hehe.. og ville ikke lagt det ut heller, men det er opp til en hver :) jeg kritiserer ikke folk som gjør det lissom ;)

Jeg vil nok heller ikke gjøre det, men skal ikke si noe sikkert før jeg evnt er i samme situasjon selv..
Synes det er litt på kanten, men som enkelte over her nevner så er det jo faktisk en ganske naturlig og fin ting. På en annen måte finnes det en del ting som er fint og naturlig som man uansett ikke vil legge ut på nett generelt. Tror det kommer mye an på bildet også, hvor mye som vises på det..

Ville ikke gjort det :-)

Jeg har ikke og vil ikke gjøre det, men jeg trives best med å amme uten publikum. Har sett ammebilder på facebook ol, noen er koselige/ok, andre er unødvendig mye som jeg ikke syns trengs å vises... Så kommer an på hvordan bildet er hva som er greit, syns jeg. Enig som det står over at det er mye vi gjør som er naturlig og fint som vi ikke nødvendigvis legger bilde ut av ;)

Hadde aldri falt meg inn! Skjønner heller ikke hvorfor noen skulle ha behov for å dele det :)

Eeeh? Nei! Er det virkelig noen som gjør det?? Greit at det er naturlig med amming osv, men en pupp er en pupp. Synes ikke at man trenger å slenge rundt med puppene for det. Så Nei! Kommer ikke til å legge ut noen ammebilde av med på nettet, kommer ikke til å godta at noen tar bilde av meg mens jeg ammer heller. Synes det blir alt for privat.

Eeeh? Nei! Er det virkelig noen som gjør det?? Greit at det er naturlig med amming osv, men en pupp er en pupp. Synes ikke at man trenger å slenge rundt med puppene for det. Så Nei! Kommer ikke til å legge ut noen ammebilde av med på nettet, kommer ikke til å godta at noen tar bilde av meg mens jeg ammer heller. Synes det blir alt for privat.
må bare få si at jeg deler de heller ikke, men er VELDIG glad for at jeg har noen ammebilder (slenger ikke rundt med puppen på de bildene da) men jeg kunne bare amme noen uker og har/har hatt store problemer med å godta at jeg ikke kunne amme mer så de derfor betyr de bildene veldig mye for meg :-)

Jeg har noen amme bilder i bilde mappene mine, og er veldig glad i de! :)
Men neh har ikke noe stort behov for å legge de ut på facebook.

Om andre gjør det bryr meg lite, tror ikke jeg hadde reagert om jeg hadde bladd nedover "nyhetsveggen"
og sett en mamma som ammet barnet sitt. Hadde sikkert smilt for meg selv om tenkt; så fint/koselig :)

Pupp og amming er blitt veldig naturlig for meg.

For å si det sånn, det lille jeg har ammet, så har jeg vært på et rom alene pga jeg har helt angst over å vise pupp haha så nei, aldri face :p Jeg var 19 når første kom og hadde virkelig komplekser med å amme...

Back
Topp