synes du det er frekt

tuslerusle

Glad i forumet
å legge annonse for sin barnevogn / utstyr på terminforum ? Jeg irriterer meg sånn over de som kommer inn på terminforum og reklamerer for sine barnevogner / annonser osv ! Har jo markedsplassen, og hvis vi er interessert i å kjøpe vogn så klarer vi da finne frem dit  og til finn.no ... Ennå verre når de sitter å dytter opp tråden til stadighet [:'(]

Lite å irritere meg over eller berettiget ? [:D]

Jeg for min del bryr meg ikke, men siden det er en markedsplass så kan man jo bruke den syns jeg[:)]

Jeg leser aldri sånne tråder.

Er enig med deg. det er jo ikke lov å reklamere sånt her på generelt heller, så hvorfor da på terminforum.

Synst det er litt annerledes om personen hører til terminforumet da, men ser helst at de bruker kjøp og salg forumet

ORIGINAL: Lois Lane

Jeg leser aldri sånne tråder.

Er enig med deg. det er jo ikke lov å reklamere sånt her på generelt heller, så hvorfor da på terminforum.

Synst det er litt annerledes om personen hører til terminforumet da, men ser helst at de bruker kjøp og salg forumet

jeg reagerer egentlig ikke om det er noen på terminforumet, siden vi liksom er en " gjeng " , men når andre kommer inn der ! Litt dobbeltmoral kanskje men..

Ja det irriterer meg.
Det er jo ikke lov.
Synes folk kan holde slike annonser på markedsplassen.

ORIGINAL: nurkeklar

Jeg for min del bryr meg ikke, men siden det er en markedsplass så kan man jo bruke den syns jeg[:)]

Enig her jeg :)

Back
Topp