synes du det er dyrt?

jaya86

Forelsket i forumet
Jay-Z kommer til UKA i Trondheim nå i oktober. Knall, tenkte jeg, blir sikkert en bra konsert. Meeeen, så så jeg billettprisen..690,- per pers.. Dyrt!! Men så tenkte jeg, kanskje verdt det? Han er jo en av verdens største artister, og konserten han hadde på Hove for 2 år siden fikk jo superbra kritikker..

Ville dere betalt 690,- for å dra på konsert? Er så usikker...er jo dyrt, men samtidig en "once in a lifetime". Er jo ikke slike artister hver dag i trondheim heller...

Jeg ville ikke betalt det for å se han nei. Madonna og Michael Jackson tar jo like mye..

Jeg synst ikke det var dyrt. Hadde glatt kjøpt billett om jeg hadde bodd nærmere[;)]

ja...er usikker...jeg og en venninne avtalte at vi skulle dra, så sendte jeg henne mld når jeg så prisen, og hun syntes det var altfor dyrt.. så har foreløpig ingen å dra med..regner med billettene blir fort utsolgt..

hvis jeg kjøper billetter, synes dere jeg skal kjøpe en eller to? Tenkte to for at da kan jeg selge den videre hvis noen vil dra med meg..men blir jo nesten 1400,- da..

Haha, hadde ikke betalt 700 kroner for å se den sleipe fyren der nei [8D]

jg ville betalt så mye for å dra på en konsert..måtte seff være en konsert jeg hadde veldig lyst på =)

det samme betalte vi for springsteen.. men stand-up stykker på teater koster jo 400 ca..

gitarkameratene kostet 435 kr..

Ville nok gått.. hadde kjøpt 2, så får du med en tilslutt.. ellers kan du bare selge begge for 2000 hvis det blir utsolgt[;)]

viss du virkelig digger han så blås i hva det koster[:D]

jeg har aldri hørt om han engang, så tror jeg hadde stått over.....[;)]

Jeg hadde gjort det, og det fordi jeg DIGGER han!
Men hadde ikke betalt det for en konsert jeg var i tvil om jeg ville sett på.. [:)]

jeg hadde ikke gjort det, fordi jeg ville ikke sett han[8D] men jeg betalte nesten 900 for acdc.. så det er jo ikke dyrt sånn i seg selv[:)]

Back
Topp