Synes du d er vanskelig å be om unnskyldning?

Egentlig ikke, bortsett fra mannen og egne barn, om jeg har reagert for fort på noe eller blitt sur uten å snakke om det først, da går det veldig på samvittigheten for min del...

Syntes det var veldig flaut da jeg var yngre, men nå legger jeg meg flat med engang jeg tar feil :)

Når jeg var liten var jeg livredd for å få kjeft så da begynte jeg heller å gråte enn å sine unnskyld xD

Det er noe jeg har blitt ganske flink til opp gjennom årene.

Syns ikke det, men jeg er veldig dårlig på å "få ting tilbake til normalen". Jeg bare kutter ut folk om jeg føler de har vært stygge mot meg, selv om jeg har bedt om unnskyldning for noe jeg har sagt eller gjort.

Synes det er kjempelett å be om unnskyldning til folk, både nære og fjerne, så lene jeg vet at jeg har gjort noe galt. Jeg synes det er så viktig at man klarer å si unnskyld, så det er en slags fanesak for meg i livet mitt :p alle må bli flinkere til å si unnskyld! :D

Syns stort sett det går greit.., men er ikke god på å si unnskyld (til voksne) bare for å "glatte over".. Jeg må mene at jeg har tatt feil:p

Det syns jeg er lett. Har jeg gjort/sagt noe som såret/plaget andre, vil jeg veldig gjerne forklare og gjøre opp for meg!

Syns ikke det er vanskelig med noen egentlig.

Back
Topp