Synes du bæsj,tiss og promp er morsomt?

*Labambie

Forumet er livet
Eller er jeg den eneste? Når jenta mi begynner å lage sanger og vers med disse ordene, slenger jeg meg på og dikter med. Vi synes det er utrolig morsomt! Vi ler og ler og ler. Jeg synes faktisk denne perioden er utrolig morsom. Så, er jeg den eneste med "dårlig humor"? 

Labambie skrev:
Eller er jeg den eneste? Når jenta mi begynner å lage sanger og vers med disse ordene, slenger jeg meg på og dikter med. Vi synes det er utrolig morsomt! Vi ler og ler og ler. Jeg synes faktisk denne perioden er utrolig morsom. Så, er jeg den eneste med "dårlig humor"? 

nei jeg syntes ikke det er så morsomt..  etter en periode nå på 3 år, der han har slengt utav seg bæsj og div. ord rett som det er, er vi ganske så lei.
jobber med det.

Nei, du er ikke den eneste..
Mini her har ikke helt skjønt hva som "passer seg" å si når jeg tuller med henne, så hun sier "neeeei mamma, tiss drit"... "Drit" har hun lært av pappaen sin som de 2-3 gangene han har skiftet bleie har æsjet og huffet seg over den grusomme jobben det er å skifte bleie. :p

Jeg prøver jo å si til henne at hun ikke må si det, men at hun må si "tull".. Bare å glemme, hun har fått med seg at noen ler når hun sier det og kommer neppe til å slutte :p Ikke alltid så lett å la være å dra på smilebåndet :)

Jeg har ikke den humoren i alle fall. Når ungene har prøvd med bæsje - tisse humor har jeg konsekvent overhørt "humor" biten,og spurt - Må du på do? Bæsj tiss og promp - det er ting som er naturlig,og som man gjør på do. Promper man sier man unnskyld.
Synes det er lite sjarmerende med unger som kommer løpende å sier "Du er en bæsj.." Mens de skratter,og tydeligvis har fått aksept for at dette er morsomt.

Neida, du er nok ikke den eneste. Vi har det mye morsomt her i huset;)

Kommer egentlig litt an på dagsformen min

Men måtte jo flire litt da minstemann begynte å synge "Har du sett Per Sjuspring bæsje...osv....Han bæsjer som en adelsmann..."

Det er tydeligvis noe i veien med oss som ikke synes det.. Jeg synes det er uappetittelig.. Sånn er jeg bare. Jeg er for flink til å danne meg bilder i hodet. Ja jeg synes det er morsomt med måte, men det er ikke alltid jeg er i det humøret.

MICAmor skrev:
Jeg har ikke den humoren i alle fall. Når ungene har prøvd med bæsje - tisse humor har jeg konsekvent overhørt "humor" biten,og spurt - Må du på do? Bæsj tiss og promp - det er ting som er naturlig,og som man gjør på do. Promper man sier man unnskyld.
Synes det er lite sjarmerende med unger som kommer løpende å sier "Du er en bæsj.." Mens de skratter,og tydeligvis har fått aksept for at dette er morsomt.

Er så hjertens enig :)

Lissyjane skrev:
Det er tydeligvis noe i veien med oss som ikke synes det.. Jeg synes det er uappetittelig.. Sånn er jeg bare. Jeg er for flink til å danne meg bilder i hodet. Ja jeg synes det er morsomt med måte, men det er ikke alltid jeg er i det humøret.

samme her....
og det er flaut hvis det er i offentligheten.

Hun er ikke så gammel, så er ikke så mye bæsj, tiss og promp enda. Det hender det kommer, men da tuller jeg tilbake. Det er ikke lov å si sånt med matbordet, det syns jeg vi kan droppe :p

Av alle ting man kan gjøre morsomme og lage artige sanger av synes jeg sjelden tiss, bæsj og promp er noe av det...

nei jeg syns ikke det er spesielt morsomt, men jeg er den eneste mamma`n i "mammagjengen" vår som ikke syns det er gøy... Så det er sikkert jeg som er sær..

Ikke så mye om tiss og bæsj her i gården, men digger når lilleper sier "æ proppa!" å ser såå stolt ut Så promping tuller vi ofte med! (det var litt morsomt når en kunde prompet i butikken og det lukta råtne egg :| )

Nei... jeg oppfordrer henne ikke til å fortsette med sånne ord om hun begynner.. for det er jo det man gjør når man er med. og sitter ler av det.. Jeg overser det heller jeg.. Og da har hun sluttet.. er brått ikke så gøy lengre..

Er jo ikke akkurat de peneste ordene man trenger å gå og prate om i tide og utide..

Hun snakker endel sånn sammen med vennene sine.. vær se god sier jeg bare;) Men jeg gidder ikke å henge meg på..

Ungene synes det er morsomt, og da synes jeg det også! :)

2-åringen kaller oss for mammafis og Viljafis, men nåde den som kaller henne Sagafis. ;)

Ler sammen med ungene:) oppfordrer ikke til den humoren selv. Men vil ikke ta fra ho gleden av det ho syns er morsomt her og nå. Blir det formye lager jeg ikke så mye nr ut av det og da er det ikke så morsomt lengre. Ja jeg har dårlig humor og kan le meg skakk i hjel av bæsj, tiss osv....de galne har det topp:)

Guttungen vår er også helt der om dagen. Senest ved frokostbordet idag sang han "Postmann Pat, Postmann Pat, med sin svarte og hvite PROMP" og holdt på å le seg skakk. Det var ganske smittsomt, vi flirte godt vi foreldrene og ;-)

Når det gjelder han synes jeg jo det er festlig - men sånn i det dagligdagse er det kanskje ikke helt min type humor

Ser ikke at det er morsomt.. Er nok derfor det er minimalt av det også.
Overser det, og lever videre :P

Synes det er drit(!!)moro jeg! 

Vi snakker om bæsj, tiss, og alt det der rett som det er. 

Jeg elsker bæsj og promp!!
Ikke bare tulle med de små om det, men også voksne:P

Back
Topp