Synes du bæsj,tiss og promp er morsomt?

både jeg og sambo har slik humor, ler meg skakk av vitser og historier med bæsj, tiss og promp hehe
men vil jo lære min lille at slikt ikke passer seg overalt, at det er slik vi tuller med hjemme for vet jo at mange ikke synes noe om slik humor...

da lille var bare noen timer gammel lå han i den lille vugga si, han prompa høylydt og det så ut som han tok skikkelig i med den lille kroppen sin, lo så tårene randt vi hehe

ikke spesielt nei.. men nå er han 5 og jeg føler at han burde være litt ferdig med den perioden, iom at han har vært "der" 2 ganger....

de eneste gangene det er gøy, er når jeg kaller han en prompefis hvis han er småfurten... for da klarer han ikke å bli sint.. da må han bare le til slutt 
Han står ute på kjøkkenet og freser for eksempel.. så roper jeg "PROMPEFIIIIIS... kom å gi mamma en kos... prompefiiiiiiis...."
Så kommer han trampende inn, og prøver så hardt han kan å være sur mens han roper "JEG ER IKKE PROMPEFIS, DUUU ER PROMPEFIS!!!"
"Prompefiiiis... gi mamma en kos daaaa...."
Så morsker han seg litt til før vi begge begynner å le 

Det er greit når unger seie det. Men eg gjekk på ungdomss. Med ein gjeng gutta so kalte kvarandre din bæsj ect i tre år!!!! Det seie litt om det so foregår i haude på dei...

Jeg syns det er kjempegøy, hvis en av oss promper så ler vi sammen, kjempegøy :)

Nei jeg syntes ikke det er morrsomt,rett å slett motbydelig!

neida..litt lei det innimellom, men såpass barnslig kan jeg være at det kan være morsomt å være med å lage rim

Haha nei, den bæsj tiss promp humoren kommer ofte når jeg er overtrøtt eller under andre settinger.

Men jeg må jo le når vesla slipper en skikkelig suser her hjemme og engang iblant :p

tja hvis det kun er humor, kan godt rime og synge om det. men ofte så plukker ungene opp at det ikke er noe pent å si ved matbordet eller som kallenavn til fremmede (eller kjente for den saks skyld), så blir det mer en testing av grenser enn humoren, da kjenner jeg at jeg blir irritert.

Ikke morsomt her i gården ... :p

Overhodet ikke! Har ALDRI skjønt meg på den humoren
- så derfor til dere som bedyrer at dette er hysterisk morsomt, i regi av både voksene og barn - HVA er morsomt med det? Kunne jo like gjerne laget rim, kallenavn -you name it - om ørevoks, spytt, blod, hud og hår....Gøy? NEHH!! emoticon  emoticon
Småen her kan også dra igang med denslags, men får sjelden noe gehør for "morsomhetene" sine, men det hender han er strålende fornøyd med egene utsagn og fantasier, og da ler han så hjertelig - da må jeg også le, men det er av HANS glede og entusiasme, ikke barnslighetene hans.
Har noen mannfolk i omgangskretsen som enda i midten av tredve-årene, lever ut sin rumpe-humor til det fulle. Er ingenting som er så lite flatterende som når fyren letter på skinka og driter så det både spraker og stinker, for så å holde på å le seg ihjel.
Gud altså, hva med å ha LITT..........klasse!!

Ler fremdeles av danglebærsangen , etter å ha hørt den hundre ganger.. Så JA eg synes sånn humor er morsomt (:-D

Jeg kan synge, tulle og le, ja, men jeg gjør det ikke fordi jeg syns bæsj, promp og tiss er morsomt, men fordi vi har kvalitetstid sammen som jeg nyter.

Jeg synes ikke det er morsomt, men barnet mitt gjør. Så da blir jeg med på leken jeg. Jeg vet at han koser seg sååå fælt når vi tuller med det..

Juliette skrev:
Jeg kan synge, tulle og le, ja, men jeg gjør det ikke fordi jeg syns bæsj, promp og tiss er morsomt, men fordi vi har kvalitetstid sammen som jeg nyter.

Sant, det er noe med det. Det som gleder barnet, gleder jo også en selv. 
OG det er jo som regel den første formen for humor våre barn lærer seg, og de må jo også utvikle seg. Tenker jeg. 

Back
Topp