Synes dette var så søtt at jeg må fortelle...

Knøttet79

Forelsket i forumet
I helgen har min kjære mann virkelig vært ulik seg selv. Han er helt med på at vi skal prøve å bli gravide, men samtidig synes han det er veldig skummelt. Og det er som regel det siste han snakker om. Men denne helgen har han vært anderledes.....

Det hele startet i butikken. Vi skulle bort på kvelden og hadde egentlig ikke spesilet god tid. Han stesset rundt for å bli ferdig med handlingen, noe som ikke ligner han for han vet vanligvis ikke hva tid er[;)] Men plutslig var han super effektiv for som han sa: "Må rekke å make a baby før vi drar" Så da vi kom hjem var det rett på soverommet og vi kom selvfølgelig alt for sent på festen.
Hele veien i bilen på vei til festen snakket han om hvor kosleig det hadde vært om jeg testet positivt denne gangen. Han var nemlig sikker på at hvis ikke jeg ble gravid snart at det var noe galt med han. (Noe ikke jeg tror[:)])

PÅ festen ble han rimelig godt i farta. Jeg kjørte, vil ikke drikke rundt el. Plutselig roper han over bodet. Er du gravid kjærsten min? Akkurat det ble litt flaut, men blir jo glad for at han også tenker mer på emnet enn tidligere. Da var det alltid jeg som måtte bringe det opp. Men han har aldri vært vanskelig å få med på prøvingen da.[:D]

Håper virkelig denne entusiasmen fra mannen var det som skulle til!

Så koselig!! Min er også med på at vi skal ha barn,men snakker også mest om at han syns det er litt skummelt. Håper han tar etter din kjære snart [:D]

Krysser fingra for at hans nye entusiasme er det som skal til [:D]

Det var jo fint gjort..

Min mann er også med på dette så vi får vel alle sette igang og håpe på det beste vel...?

Vi får krysse fingrene og håpe på at det allerede foregår mirakuløse ting nedi der...

Hadde vert kjempe arti om det klaffet nettopp denne mnd da!
søt historie![:)]
Samboeren min her helt med på baby makingen, men så har han to barn fra før da, her er det jegsom syns det er litt skummelt(men på en god måte da)

hehe..det var vel koselig vel [;)] Her er det eg som syns det er mest skummel...[&:] Men har veldig lyst på baby og då [:-]

Det håper jeg også.
Bare x fingrene for at vi traff el. Han reiste nemlig på jobb på søndag og kommer ikke hjem før neste uke en gang. Håper bare all kosen i helga var nok.

Håper-håper[:)]

så fint[:)]

Så koselig! Hold oss oppdatert om hvordan det går! Kjenner meg litt igjen; vi var enig i at jeg skulle slutte på pillen, men da jeg ble gravid fikk samboeren min litt "hetta" - det skjedde liksom så fort. Visste ikke helt om han var klar - selv om han selvfølgelig var glad. Jeg spontanaborterte, dessverre. Nå er han nesten den av oss som er mest ivrig på at vi skal bli gravide igjen! Det er så moro! :-) Så når det triste først skjedde, kom det i det minste noe godt med det! Lykke til med prøvingen!

Lykke til du også.[:)]
Jeg har også hatt en sa. Ble ikke mer enn 5 uker på vei da. Den ene uka vi visste om at jeg var gravid tror jeg ikke han visste helt hvordan han skulle reagere. Han gikk rundt å sa med en humoristisk tone "Er du gravid da kjærsten min?" Da jeg mistet synes også han det var trist, men tror ikke det hadde gått ordentlig opp for han at jeg virkelig var gravid. Kanskje like greit. Jeg var trist for os begge.
Men nå er humøret på topp![:D]

Jeg tror gutta trenger å "føle på" at de faktisk skal bli pappa. Jeg var nesten i 10. uke da jeg mistet, så vi vennet oss veldig til tanken. Samboeren min kjøpte seg t.o.m stasjonsvogn! Ny bil skulle han ha uansett, men sikkert ikke stasjonsbil hvis jeg ikke var på vei. Nå vil han bli pappa mer enn noengang. Derfor er humøret på topp for oss også - er ikke DET koseli` da! :-)

Det er kjempe koselig. La oss satse på at det gjør underverker. Ser du nærmer deg testdag. Lykke til! Håper det blir et positivt svar!!!!

KlemKlem

så koselig at mannen også er skikkelig klar da!!

det går jeg og venter på her i huset! Kos deg masse med mannen din.

Kanskje du må gjøre noe ekstra hyggelig for han? Ønsker dere lykke til med prøvingen. Du skal se det hjelper når begge er positive! Håper du kommer med gladnyheter om ikke lenge!!

M

så koselig da..
han mannendin høres skikkelig omsorgsfull ut..mannen min er og det,,han går rundt og gleder seg skikkelig til å bli pappa..:) håper d klaffer snart...venter spent

Kos altså når gutta vier masse oppmerksomhet også[:)]

Så søtt historie da Knøttet. Det er så godt for oss jenter når vi høre at partneren er oppglødene som oss [:D][:D][:D]

Ja ikke sant. Det hjelper mye![:)]
Går det bra med deg da Hege? Nyter du følelsen av å være gravid?

Hei hei... er ikke det koselig når de er sånn??? samboer'n min er oxo sånn, seinest i dag spurte han om jeg var blitt gravid i går... litt vanskelig å svare på alt nå. hehe.. etter at vi blei enig om at vi skulle begynne å prøve så er han blitt helt "tullete", å det sjøl om han har 2 barn fra før av.. lykke til, håper det skjer noe snart [;)]

Back
Topp