synes det var bra sagt!

Vanillatwin

Elsker forumet
fant dette på testforum. synes det var bra sagt. ville bare dele det.

ble så rørt over en historie om ei som hadde blitt venn med en narkoman og fulgt han opp og videre sett at han hadde kommet seg og fått leilighet av sossen og fått tilbake litt av livet sitt!:)

jeg jobber med en vennine i en familie barnehage og når foreldre kommer for sent for å hente må vi dessverre gi bot.. dette har resultert i at vi har over 550 kr i "sparing til lønningsvin":)

nå skulle vi egentlig ut å kose oss for disse pengene, men da jeg leste innlegget om den heldige narkomanen bestemte vi oss for å dra til byen, ta med oss noen tykke klær (som vi har mer enn nok av) og disse pengene,
vi har bestemt oss for å kjøpe en stor mc donalds meny, noe varmt og drikke og kanskje en pakke røyk og gi resten av pengene i cash.

jeg vet at mange av dere så absolutt ikke gir og aldri kommer til og gjøre d, men fader heller d driter jeg i! jeg som mange andre her skreiv, gir gledelig litt av mitt for at en stakkar som ikke har noe skal få bittelitt.. la han få litt mat, varm kaffe og råd til en dose eller to og være lykkelig en stund!

jeg håper d varmer den som får dette av oss!! håper flere blir litt inspirert og ihvertfall kjøper litt mat og gir en varm genser om ikke annet!

vær et medmenneske du å!!:):) tenk på d når dere sitter forran tven med god mat og godis inni varme hus nå... tenk på så mange d er som fryser og som ikke har noen... uff får helt vondt! håper aldri noen av mine nærmeste ender opp sånn......

Back
Topp