Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: twinanne
Tja si det, det er vel en litt stlle periode etter den pang starten nå i høst da så mange satrtet opp samtidig, det er vel noen som holder seg mest mulig vekk mellom forsøkene også.
Men det er litt stille i forhold til det som har vært ja.

ORIGINAL: kate
Tja si det, det er vel en litt stlle periode etter den pang starten nå i høst da så mange satrtet opp samtidig, det er vel noen som holder seg mest mulig vekk mellom forsøkene også.
Men det er litt stille i forhold til det som har vært ja.
Nydelig signatur du har fått deg
ORIGINAL: snuppis30
Jeg er her [:)]
fint[:D]
Skal du igang med prøverør nå i høst å eller?????
Hvis jeg ikke blir gravid på pergo (siste kur nå) så må jeg sikkert "begynne med" IVF [:)] Svømmerene til mannen er veldig bra, men eggstokkene mine er dårlige. Jeg har IKM den 11., så vi får se om det blir en liten spire eller ikke.
Så spennende da!
Krysser fingrene for deg, håper du slipper ivf[;)]
Jeg synes at du er veldig tøff som har prøvd i 5 år og har ikke gitt opp ennå [:)]
Snuppis30 jeg krysser fingrene for at du slipper å få med deg IVF erfaring, men dersom du må så skal jeg støtte deg så godt jeg kan her inne snuppa vår, men det er jo klart jeg håper du slipper da - men bortsett fra det så er det en grei løsning det med prøverør da, ikke så ille, men litt slitsomt for kroppen.
ORIGINAL: Nesing
Er her jeg også, i den grad jeg "hører til" her inne [;)]. Er så opptatt av å følge opp dere jentene her inne at jeg ikke klarer å slippe dere. Håper det er greit fremdeles (regner med det, ellers håper jeg dere sier i fra). [:)][:)]