Synes det skjer

kate

Gift med forumet
så lite her for tiden jeg....
Litt dødt[8D]

Hvor er alle sammen?

Tja si det, det er vel en litt stlle periode etter den pang starten nå i høst da så mange satrtet opp samtidig, det er vel noen som holder seg mest mulig vekk mellom forsøkene også.

Men det er litt stille i forhold til det som har vært ja.

ORIGINAL: twinanne

Tja si det, det er vel en litt stlle periode etter den pang starten nå i høst da så mange satrtet opp samtidig, det er vel noen som holder seg mest mulig vekk mellom forsøkene også.

Nydelig signatur du har fått deg

ORIGINAL: snuppis30

Jeg er her [:)]

fint[:D]

Skal du igang med prøverør nå i høst å eller?????

ORIGINAL: kate

Nydelig signatur du har fått deg

Takk skal du ha, har en type til å velge i - miss laget to varianter, som du sikkert har sett i den tråden jeg laget i går, miss på farten igejne eller hva jeg kalte den tråden.
Skal si miss pynter opp dette forumet nå, din er jo en skikkelig litem søt sovendes prinsesse på.

Snuppis30 jeg krysser fingrene for at du slipper å få med deg IVF erfaring, men dersom du må så skal jeg støtte deg så godt jeg kan her inne snuppa vår, men det er jo klart jeg håper du slipper da - men bortsett fra det så er det en grei løsning det med prøverør da, ikke så ille, men litt slitsomt for kroppen.

Jeg er her [:)]

fint[:D]

Skal du igang med prøverør nå i høst å eller?????

Hvis jeg ikke blir gravid på pergo (siste kur nå) så må jeg sikkert "begynne med" IVF [:)] Svømmerene til mannen er veldig bra, men eggstokkene mine er dårlige. Jeg har IKM den 11., så vi får se om det blir en liten spire eller ikke.

Så spennende da!
Krysser fingrene for deg, håper du slipper ivf[;)]

Så spennende da!
Krysser fingrene for deg, håper du slipper ivf[;)]

Jeg synes at du er veldig tøff som har prøvd i 5 år og har ikke gitt opp ennå [:)] 

Kan jo ikke gi opp det man vil aller mest her i livet. Da kommer man jo ingen vei...
Ingenting er umulig, det umulige kan bare ta litt lengre tid noen ganger[;)]

Jeg er her og. [:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Jeg er her og. [:)]

Hei * Bobbo * [:D][:D][:D]

Snuppis30 jeg krysser fingrene for at du slipper å få med deg IVF erfaring, men dersom du må så skal jeg støtte deg så godt jeg kan her inne snuppa vår, men det er jo klart jeg håper du slipper da - men bortsett fra det så er det en grei løsning det med prøverør da, ikke så ille, men litt slitsomt for kroppen.

Signerer Twinanne her.

Eg e her eg og[:)]

Er på besøk hos svigers i helgo, så da blir berre snarturar innom[;)]

Hei hei! Jeg er her jeg og, men litt mindre. Har hatt så mye å gjøre i det siste.
Snuppis; krysser fingrene for at du slipper IVF, og signerer samtidig Twianne på det hun sier. Også legger jeg til at det høres ut som om IVF er det dere evt får. ICSI er når svømmerne ikke klarer å komme til egget, altså når det er hos mannen problemet ligger.
Kate; som du sier, viktig å ikke gi opp drømmen, selvom veien dit er lang. Nå skal det snart klaffe for dere!!
Hei på deg og bobbo[:)]

jeg er også her! har hatt skole denne uka, så har blitt litt mindre bv da...
men nå er det helg!

Jeg har fått mannen hjem fra Nordsjøen, så vi bare kooooooser oss

Er innom og titter jeg og. Men skal snart lage meg mat. (tunfisk salat i pitabrød, nam nam!!)

Er alene hjemme og har fyrt opp i peisen, satt på tv'n og kjøpt meg gravid blad jeg skal kose meg med. [:)]

ORIGINAL: Nesing

Er her jeg også, i den grad jeg "hører til" her inne [;)]. Er så opptatt av å følge opp dere jentene her inne at jeg ikke klarer å slippe dere. Håper det er greit fremdeles (regner med det, ellers håper jeg dere sier i fra). [:)][:)]

Klart du skal være her sammen med oss. [:)][:)][:)]

Back
Topp