Synes det er vanskelig..

*AhjerterK*

Forelsket i forumet
og holde graviditeten hemmelig.... Slutta å røyke med en gang jeg fant ut jeg venta liten, og så er det fortsatt noen 'sommer'fester igjen... Var på en senest i helga, og alle spurte jo siden jeg ikke drakk.... emoticon
Tror både søsken foreldre og svigerforeldre har sine tanker da men..... Skal liksom holde det hemmelig ca 2 uker til.. (noe jobbstyr..)

Noen som har noen skikkelig gode bortforklaringer..??!

Hehe, ser den! Husker forrje gang at det var et dillemma. Nå kan jeg heldigvis skylde på ammingen, regner med å bruke den flittig i ukene fremover :)
hmmm, nei hva kan man si? Det går ann å ta med bilen så man kan ha unnskyldning at du skal kjøre eller rett og slett bare si at du ikke føler for å drikke..
Lykke til :)

Sliter litt selv, skal på jobbfest på fredag. Alle vet at jeg fortsatt har ferie og at jeg har gledet meg til å endelig kunne drikke med jobbfolk. Har alltid vært gravid eller ammet når det har vært fester. Er heller ikke den som drar på fest uten å drikke, så regner med det blir litt snakk... Får jo mest lyst å droppe hele greia.

Jeg har det samme problemet ;)
Skal på fest til helga.. Sånn skikkelig fyllefest liksom, og jeg pleier alltid å drikke en del! Så jeg lurer på hvordan jeg skal bortforklare det.. Sist jeg ikke drakk på fest var jeg gravid med lillegutt liksom :P
Å så vil jeg ikke ta saft på vinflaske heller, for når de da finner ut at jeg  er gravid så tror de jo at jeg drakk, hvis jeg skulle glemme å si det :P

Jeg skal bort med jobb, 2 dager og det er kjent at det alltid er en real fest på kvelden... + at det er møter i fra kl. 08 - 16.30. Middag kl.19 osv... Kjenner at det kommer til å bli tungt, da jeg sovner gjerne stående i kassakøen på Kiwi liksom...

*essun* skrev:
Hva med å kjøpe alkoholfritt og helle over på en annen flaske for å dekke over?

Samme tenker jeg.
Fyll en vodkaflaske med vann og bland den med eplejuice eller noe. Funker sikkert det?

Back
Topp