Synes det er så vemodig... :/

Sjokomamma <3

Elsker forumet
...jeg synes tiden bare flyr avsted nå som veslemor er ute, og spesielt etter vi ble utskrevet fra Nyfødt intensiv og kom hjem! :eek: :nailbiting: Går altfor fort!!

Hun vokser for hver uke, og jeg synes (allerede) at hun blir så fort "stor" :oops: :sorry: Vi koser oss så veldig med den bittelille bylten med mating og alt som hører med... Det er noe eget med den tiden de er knøttsmå :love7
Dette er siste barnet mitt, så "klamrer" meg liksom til hvert eneste øyeblikk og nyter det fullt ut :Heartred:notworthy
Om ikke så altfor lenge er hun på termindatoen sin (23.09), rart å tenke på det også...:happy: :shy:

Veit ikke helt hva jeg ville med dette innlegget jeg, måtte bare få det ut :p Sitter å griner imens jeg skriver, blir så vanvittig fort rørt av ting om dagen gitt! :hilarious: :p :)

Håper alle med baby på både innsiden og utsiden får en flott lørdag! :D

❤ husker spebarnstiden gikk super fort med en treåring i hus:-/ nå har vi en på 8 og en på 5 og begge skal hit og dit på aktiviteter, så vesla må bare henge med;-) så her tror jog nok att jeg strekker den spebarnstiden til hun er utflyttningsklar:-P

Ja sånn er det her og. Vemodig at det er sistemann.

Jeg og syns dagene flyr! Her er lillemor 11 dager idag og jeg syns egentlig bare at tiden kan bremse litt. Nærmer oss den egentlige termin med stormskritt 04.09! Samtidig savner jeg litt å være gravid og tanken på flere har begynt å sige på :p jeg som sa det holdt med en haha xD

Skjønner det så godt... Her synes jeg det er vemodig å tenke på at snart kommer snuppa ut og da skal jeg aldri kjenne liv i magen igjen......... :p SÅ tipper jeg kommer til å ha samme følelsen som du har nå når hun har vært her en liten stund.....

Jeg har heller ikke planer om flere barn, og det er litt vemodig å tenke på at dette er den siste tiden jeg skal kjenne bevegelsene av en baby inni magen, og spenningen ved å vente for å se hvem det er som kommer ut...

Siste her også, så jeg kommer definitivt til å kjenne på samme følelsen når minsten er ute... Husker at når vi reiste hjem fra sykehuset med 2.mann så misunte jeg de som ikke hadde født eller akkurat hadde født :P haha.. Off... Er helt magisk den aller første tiden ❤️❤️❤️

Skjønner deg veldig godt.. Jeg har ei på 8, en på 6 og ei på 2. Hver eneste dag tenker jeg at NÅH! er det på tide å stoppe opp, nå vil jeg bevare ham/henne akkurat som han/hun er - til evig tid. Og slik har jeg tenkt med hver av dem siden den dagen de ble født ;-) Tror hver eneste alder er den perfekte når det gjelder egne barn :-)

Skjønner så godt hva du mener, sånn er det her også. Nå er vesla 5 dager og jeg nyter hvert øyeblikk. Dette er siste barnet mitt og det er så vemodig at jeg aldri skal oppleve denne magiske tiden igjen... Fødselen, dagene på barsel og de magiske første ukene med bitteliten nyfødt baby, snufs :p

Back
Topp