Synes det er så gøy

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Å se at det blir mer og mer liv i mars forumet :D vi er plutselig ikke de ferskeste lenger! :) jeg har under 3 uker til uke 12 nå ❤ 9+3 idag.

Haha, ja her telles det ned ;-) Godt at vi ikke er de ferskeste lengre... Men jeg er baaaaaaare 7+5 enda...

jeg er 8+2 i dag... så under 4 uker til jeg er fullgåtte 12 uker <3

Jeg er 8+2 idag og syns det begynner å hjelpe på :) Tiden går fort, samtidig ikke liksom :P

alltid litt småkipt å være mot slutte av mnd, for da føler man at det er så mange som er kommet sååååå mye lenger enn deg selv.

alltid litt småkipt å være mot slutte av mnd, for da føler man at det er så mange som er kommet sååååå mye lenger enn deg selv.
Helt enig! Er bare 6+3 :/ tiden går så sakte

Husker fra sist. Da var jeg midt i måneden og var skikkelig kjipt når de andre i gruppen nådde 12 uker og jeg enda hadde 2 uker igjen :p

Kjekt det :) jeg kan faktisk være alt fra 6 til elleve uker jeg :o

Jeg er 10+1 i dag og kjenner det er godt å ha kommet så langt. Legetime i morgen. Første "milepælen" :D

Jeg er 10+1 i dag og kjenner det er godt å ha kommet så langt. Legetime i morgen. Første "milepælen" :D
Så deilig. Jeg er kun 7+5 og har ikke legetime før i uke 14. Har TUL når jeg er 11+2, så det er ikke såååå lenge til.

Å gleder meg til å nå 12 uker! Nå føler jeg at uansett hvem jeg forteller det til, er det alt for tidlig å fortelle til dem og jeg får et sånn "forteller du det så tidlig" blikk.. :P

Jeg gleder meg til folk begynner å lage terminliste på APRIL-forumet, jeg :-) :-) :-)

Back
Topp