Synes det er såå vanskelig..

Ninky_Nonken

Tjattas
Januarhula 2014
... å holde graviditeten hemmelig!! Jenta vår har sagt flere ganger at hun ønsker seg ei lita søster, og at gutten vår sier han vil bli storebror.. De har ingen aning at jeg er gravid, har ikke pratet om det foran dem.

Tenkte jeg skulle overraske foreldrene våre med å gi de en konvolutt, og ett kort inni hvor det står "Gratulerer, i Januar 2014 vil dere bli besteforeldre nok en gang" :)

Hvordan gjør dere det?

Hakke så himla godt forhold til foreldrene mine så vet ikke åssen eller når jeg skal si det. De blir nok veldig pos overrasket over at vi skal ha nr 3 ♡

Svigermor sa jeg det bare på.sms :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tenkte å bestille t-skjorte til snuppa og ta bilde og sende det til besteforeldrene og oldemora :) Men vi får se :)

Tenkte å bestille t-skjorte til snuppa og ta bilde og sende det til besteforeldrene og oldemora :) Men vi får se :)

Altså t-skjorte med trykk hvor det står: Jeg skal bli storesøster :)

Vi har allerede fortalt de kommende besteforeldrene om graviditeten. Det hadde vi ikke rukket når det gikk galt sist, og det ble veldig vanskelig for meg å gjennomgå sa'en når ingen visste at jeg engang hadde vært gravid. I tillegg har jeg fortalt et par av venninnene mine...som jeg vet kan holde på en hemmelighet ;)

Lurer på om jeg skal si det med t skjorte jeg også, og sende ett bilde av storesøstra på MMS. Hvis jeg ikke finner på noe annet lurt da. Det er jo en evighet å vente til 12 uker, så vi får se hvor lenge der går før familien veit det :)

Knis.... det er ikke lett og holde hemmelig . Men når det er gått over 8 uker er det vel greit og fortelle det til di nærmeste . Jeg er på jobb på havet (enda to uker til hjemreise) og måtte ringe hjem til mannen og fortelle at han endelig skal bli far etter 3 år prøving , han holdt på å kjøre av veien .
alle hjerter gleder seg :)
så er det jo mange her å dele gladnyheten med som virkelig er glad på alles vegne ;)

eller ta en drøss med tester og sende de i posten :P en fin fin måte å overraske på :P

Syntes det er veldig vanskelig å holde det skjult jeg også :) men har bestemt oss for å fortelle det til brødrene mine til helga. da er jeg åtte uker :)

Mmmm deilig gammel urin ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Eg har litt trua på at barn kan "sense" meir enn me skjønner... Sist graviditet, før noken andre enn meg og sambo visste om bebisen i magen, fortalte den vordene storebror at eg hadde baby i magen...... Merker og at barn gjerne søker de gravide med mage, og syns det er trygt og godt...
Både vanskelig og spennende å holde det litt for seg sjølv syns eg. Spennede fordi me får lov å kose oss med vår hemmelighet heilt åleine, drømmme og nyte det litt... ( akkurat som å spare på snopet for å få det til å vare lengre.. hehe). Men vanskelig fordi ein blir så glad og lykkelig og har lyst til å dele det med heile verden ;) Og spennande med tanke på å fortelle det til ungane :)
Kossen fortelle det har eg så vidt tenkt på, men har forsatt tid å tenke på det, kanskje det dukkar opp gode idear her inne ;)

Vi klarte ikke å holde det skjult :p tok testen søndag (men hadde en gravid-følese siden forrige tirsdag) og sa det til foreldrene mine og ene broren min i går og resten av familiene i dag ;) alle gråt av glede :) har ikke fortalt til di kommende oldeforeldre enda, tenkte å vente litt til med di, men spørst om vi klarer å holde det til uke 12 ;)

Sent from my U8860 using BV Forum mobile app

Eg har litt trua på at barn kan "sense" meir enn me skjønner... Sist graviditet, før noken andre enn meg og sambo visste om bebisen i magen, fortalte den vordene storebror at eg hadde baby i magen...... Merker og at barn gjerne søker de gravide med mage, og syns det er trygt og godt...

Gutten vår på 4 år tegna tegning av meg med baby i magen for ett par dager siden:D

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Ja... se der! Som sagt, så trur eg barn kan sense det ;) Herlig!!! Husk å skrive det opp i "minneboka" Herlig å huske på seinare i livet!

Hvor langt er dere på vei? Jeg er snart 7 uker og merker at jeg ser ut som jeg er mye lenger på vei. Så oppblåst! Merker selv at det blir nesten litt påfallende siden jeg er ganske lita og nett. Med nr 2 hold vi det for oss selv til uke 15 da vi ikke ville ta oppmerksomheten fra en annen hendelse i familien. Spent på om vi klarer det så lenge denne gangen. Tenke vi skulle la ungene fortelle det til besteforeldrene denne gangen :)

hehe! det er veldig vanskleig :p

Back
Topp