Synes det er litt stille her

twinanne

Forumet er livet
inne hos dere fortiden jeg jenter, eller er det bare jeg som er litt stressa[:)]

Men det tar seg vel opp med flere prøvere snart nå.

Dere for iallefall ha lykke til jenter, legger igjen litt babystøv til dere alle som trenger det.

Aktivitetsnivået her går vel opp og ned i ny og ne, tror det er heeeelt normalt og vanlig[:D] Selv er det mange dager siden jeg var her. Håper alle sammen har det bra, og som nesing sier håper jeg på mange mange mange positive tester her inne i løpet av 2009!!! [:)]

Er vel stille før stormen ja.
Slenger med litt og ønsker alle masse lykke til.

Jeg er her,men har skrevet lite for tiden. Venter spent på morgen dagens UL,og håper virkelig at det ikke er noe cyste der som ødelegger for forsøket. Kommer nok sterkere tilbake viss alt går bra[:)]

skjønner godt at det er litt stille...det er tøft og jeg måtte flere ganger ta pause...så håper jeg at det blir mindre og mindre jenter her inne og at vi som har vært her kan backe opp de få som er prøvere[;)]

GOOD LUCK LADIES[:D]

ORIGINAL: snuppis!

Cizza03: jeg kan innrømme at jeg savner å ha deg her [:)] Du er kjempe koselig å prate med og er kjempe glad for at jeg ble kjent med deg [:)]

ååååå=)) takk snuppis=)) det var fint sakt av deg=))
savner deg og de andre her inne jeg ble kjent med...har vært mye dårlig i tiden med spire i magen og har egentlig dårlig samvittighet i at jeg ikke har vært her inne nok til å følge med...men jeg er her altså=))
hihi[:)]

og en ting er sikkert: jeg hadde ikke klart prøverør uten dette forumet med masse støtte i ryggen.
DERE HAR ALLE VÆRT FANTASTISKE MOT MEG[:)][:)][:)][:)][:)][:)] 

Back
Topp