Synes det er litt frekt..

blinks

Glad i forumet
Ble sikkelig overasket i går da jeg gikk i gjenom posten.
Var en fin brosjyre der fra fame fotografering, der det sto at jeg hade time til fotografen den 30 desember og vist jeg ikke møte opp ville jeg få en reining på 450 kr.
men synes det hele er litt rart for jeg har verken takka ja til en time hos di eller prata med noen fra det firma.
Så syntes det var litt frekt, lurer bare på hvor di har fod min informasjon og hvordan di kan sette meg opp på en time uten mit sammtyke.
Har det skjed noen andre her inne ??   

Hadde ringt å spurt, jeg. 
Om ingen spesifikt hadde bestilt en time i ditt navn så hadde jeg nok gitt klar beskjed om hva jeg syntes om det, og at de iallefall ikke kom til å få noen bestilling fra deg i fremtiden heller.

mest sannsynlig så er det noe personalia som er blitt mikset sammen, så bare ta en telefon så blir nok det oppklart. Jeg har litt vanskelig for å tro at et så seriøst firma som FAME setter opp kunder uvilkårlig og sender ut brev, men har de det så er det ikke bare frekt, men og ulovlig.

Ja må finne ut av det.. men håper nå at det bare er meneskli svikt.
eller er det ganske så feil måte å marketsføre seg på..   

Syntes nesten du burde få en gratis fotografering (utenom den som er gratis) som plaster på såret

Samboeren min ble ganske  provosert så han ville ringe å prate med di.
så får nå vente til han er ferdig på jobb.
Jeg syntes det ikke var noe å hisse seg opp for, men han skal fint få lov å ta den telefon.
er ikke noe glad i å ringe å klage, så passa meg egentlig ganske bra.  

Huff, kjipt! Det er noe som ikke stemmer. Håper at dere får alt fjernet etter en samtale med Fame :)

Syns det hele var veldig rart men går nå ut i fra at allt ordner seg helt fint.
Fame er jo et stort og seriøst firma så forventer egentlig at noe bare har god litt galt.

venter på oppdatering..

Back
Topp