Synes det er litt frekt jeg..

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Hadde akkurat en reperatør på besøk pga vaskemaskina mi.
Han ringer på... Jeg åpner.. Han stiller seg i gangen og bare ser på meg.. Jeg sier: kom inn. Og han tramper inn med sko...[8|]

vet det alle håndverkere jeg har hatt på besøk har bare trampa inn med sko og dratt søle,snø og møkk inn,og man har jo som regel rydda litt og ordna før det kommer folk da så det er jææævlig irriterende!handler om normal folkeskikk liksom

ORIGINAL: suki

Syns jeg er frekt også! Selv om de flyr mye ut og inn liksom, så er det jo vanlig høflighet å ta av seg uteskoa.

Hadde godtatt det om han skulle fly inn og ut jeg da.. Men han gjorde jo ikke det. Gikk inn, og ble der i 20 min.. og gikk så ut igjen.. Med beskjed om at han ikke fant noe galt..
nei.. Den sentrifugerer jo ikke hver gang!! KLART DET ER NOE GALT!![:@]

Typisk håndtverkere[:@][:@]

ORIGINAL: Malin!

drømte i natt at jeg hadde en som var her for å fikse noe...etterpå la ha seg ned på sofaen for å hvile..og bad meg lage middag til ham. mens jeg laga middage til ham stjal han alle møblene mine[:-][8|]

Var han kjekk da...? [8D]

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

drømte i natt at jeg hadde en som var her for å fikse noe...etterpå la ha seg ned på sofaen for å hvile..og bad meg lage middag til ham. mens jeg laga middage til ham stjal han alle møblene mine[:-][8|]

til å begynne med[8D]

men mista litt sansen når han stjal sofaene, kommodene og stuebordet mitt[:-]
dessuten så spiste ha jo ikke kjøttkakene jeg laga[:-] han mista noen stjerner da ja...

Kjære vene. Du er jo dårlig til å drømme!!
Hadde det vært min drøm, hadde vi isåfall humpa på sofaen mens den var på tur til å bli stjålet. Og etterpå hadde vi kunne lekt politi og røver..[8D][:D]

til å begynne med[8D]

men mista litt sansen når han stjal sofaene, kommodene og stuebordet mitt[:-]
dessuten så spiste ha jo ikke kjøttkakene jeg laga[:-] han mista noen stjerner da ja...

Kjære vene. Du er jo dårlig til å drømme!!
Hadde det vært min drøm, hadde vi isåfall humpa på sofaen mens den var på tur til å bli stjålet. Og etterpå hadde vi kunne lekt politi og røver..[8D][:D]

hehhe[:D]
ja, hadde hu mor fått seg noe så skulle jeg alltids kune avse en sofa og to[8D]

Ja, ikke sant!![:D]

Åhh,det er SÅ irriterende!! Har akkurat støvsugd og vaska etter at det var en mann her og kobla internett[:@] lå sand og gjørme i lange baner etter han!

Vil si det er ganske typisk!! Jævla mannfolk assa!![:@]

Vi hadde noen elektrikere her og de tok av seg på bena,
ryddet nøye etter seg og til og med kostet opp etter seg.

Jeg sa de bare kunne beholde støvlene på siden de skullle ned i kjelleren og den er våt.
Måtte nesten overtale de til å sette støvlene på seg igjen..he-he!

Jeg fortalte hus eieren hvor fornøyd jeg var over dem og hvor nøye de var med å rydde etter seg.

Så hun ringte sjefen dems og fortalte hvor fornøyde vi var,
og da svarte sjefen at det var hyggelig å høre.
Og at det er deres policy å respektere folks hjem og vise høflighet,
utøve folkeskikk og det skal ikke merkes at de har vært der bortsett fra arbeidet som er gjort.

Slik skulle vel alle ha hatt som policy!!![:D]

Geniet lykkepillen:
Skjønner godt du ble irritert jeg[:@]

Nja.....Jeg regner ikke med at de tar av seg på bena...
De besøker nok flere hjem i løpet av en dag, og det er nok ikke alle plass man i utgangspunktet til ta av seg på bena...og noen ganger må man jo inn og ut flere ganger....
Skjønner de godt jeg[:)]

Men det er selvsagt utrolig kjipt når de kommer subbende med skittne sko, det er det ingen tvil om!

Har jobbet som hjemmehjelp....Tok aldri av meg på bena. Og da beøsker man mange hjem i løpet av ei uke[&:]
Noen plasser hadde de (vi la ut) blå svenske vernesko..

Arbeidsfolk som jobber inne hos folk gjør ofte det! [;)] Da slipper man stanken av sokkene deres[8D]

Synes faktisk ikke det er frekt jeg....er vel fordi jeg ikke forventer annet[8|]

Hehe... Må bare le av disse historiene!! Veldig gøy med han som stod på trappa og gjorde sitt nødvendige!! Hehe..
Mannfolk altså![8|][8D]

Sånn er håndverkere[:@][:@][:@]

Dårlig oppdragelse.....

det flyr ENDEL håndverkere ut og inn av huset her nå, og gjorde det da vi flytta inn også..

elektrikerne er faktisk de mest renslige (iallefall det firmaet vi bruker) - de tar av seg på bena.. spør hvor støvsugeren er så de kan støvsuge opp etter seg, og tar med seg søpla si og kaster det i sitt søppel så de ikke fyller opp våre dunker...

feieren kommer på mandag, og han BØR ta av seg, for jeg skal bruke fredag, lørdag og søndag på å vaske - for nå er de ferdige med å støve inne på badet.. *atsjo*

ja, det er jeg enig i. Flyttet inn i nybygg for en stund siden. EN del som måtte fikses i ettertid. Snuppa var vel en 7 mnd og de folka tråkket inn med sko over ALT: Lite kult når man har en liten baby som spreller rundt på gulvet[:-]

Back
Topp