Synes det er interessant

Actrine

Forumet er livet
Jeg bestillte time for healing til Aslak her på fredag. Og så sa han at Aslak skulle få fjernhealing hver kveld frem til timen på tirsdag. Joda var greit det sa jeg.. vet ikke helt om jeg tror det funker men er åpen for det. Så på fredag så ble Aslak kjempeurolig rundt 19.00! Og sovnet rundt 20.00! Han sov helt til kl var ca 6 morgenen etter uten å våkne!!! HOLD DERE FAST!!! Helt uvirkelig!!!! Har ikke skjedd noen gang før!

Kunne være en tilfeldighet.. men så i går begynte han å bli urolig på samme tid.. styrte litt på kvelden men sov fra kl var 23 til 6 uten å våkne!!! WOW snakk om ny tilværelse her!! Lurer på om det er når de holder på med fjernhealingen at han blir urolig, og så har det virkning for han!? Det blir spennende å se på tirsdag hva han mannen sier!

Åhhh må være lykke for dere!! Håper virkelig det går seg til nå!! Klem

Merker at kroppen min ikke helt har snudd seg om enda.. ikke vant med å sove så mye i strekk! Så jeg sover nok litt dårlig! MEEEN Aslak sover bedre og det er knallbra!

WOW, tenk om dette er løsningen. Jeg håper, håper, håper, håper!!!! 

så bra skal se at dette funker, har troen på healing. Har vært på det selv.

Nå kom jeg forresten på at jeg også holder på med "fjernhealing" av Aslak... i går kveld slet jeg med å sove og bestemte meg for at hver gang jeg er våken på natta fremover skal jeg tenke på dere og ønske at dere får sove... så jeg har tenkt en del på han i går kveld, i natt og i morges [:)]

Tuuuusen takk lenemor!!! Kan hende det hjelper på det også!

Hvordan fungerte Healing på deg Silje?

ORIGINAL: Actrine

Tuuuusen takk lenemor!!! Kan hende det hjelper på det også!

Hvordan fungerte Healing på deg Silje?

Jeg har brukt det på astmaen min og det har funket så jeg slipper å bruke medisiner hver dag.
Pluss jeg måtte avbestilie en time der en gang pga sykdom forkjølet og vondt i halsen og da sa hun skulle tenke på meg og etter 2-3 timer var halsen mye bedre.

Det er sprøtt!! Jeg har tro på at det finnes ting som man ikke kan se! Så det blir kjempespennende på tirsdag!

Så utrolig bra da, Actrine [:D]
Jeg har selv veldig tro på healing, men har dessverre ikke fått hjelp selv
fordi vi hadde et problem han ikke kunne løse.
Men vet om mange som har fått hjelp, og har hørt de fortelle om episoder
ang. fjernhealing og dyretolking. Synes det er kjempeinterrresant [:)]

det er veldig spennende. Jeg har en gammel venninne som arbeider som dyretolk, og som etter hvert har blitt veldig alternativ  - hun driver og arrangerer alternativ-kurs nå, i tilleg til dyretolkingen

Back
Topp