Actrine
Forumet er livet
Jeg bestillte time for healing til Aslak her på fredag. Og så sa han at Aslak skulle få fjernhealing hver kveld frem til timen på tirsdag. Joda var greit det sa jeg.. vet ikke helt om jeg tror det funker men er åpen for det. Så på fredag så ble Aslak kjempeurolig rundt 19.00! Og sovnet rundt 20.00! Han sov helt til kl var ca 6 morgenen etter uten å våkne!!! HOLD DERE FAST!!! Helt uvirkelig!!!! Har ikke skjedd noen gang før!
Kunne være en tilfeldighet.. men så i går begynte han å bli urolig på samme tid.. styrte litt på kvelden men sov fra kl var 23 til 6 uten å våkne!!! WOW snakk om ny tilværelse her!! Lurer på om det er når de holder på med fjernhealingen at han blir urolig, og så har det virkning for han!? Det blir spennende å se på tirsdag hva han mannen sier!
Kunne være en tilfeldighet.. men så i går begynte han å bli urolig på samme tid.. styrte litt på kvelden men sov fra kl var 23 til 6 uten å våkne!!! WOW snakk om ny tilværelse her!! Lurer på om det er når de holder på med fjernhealingen at han blir urolig, og så har det virkning for han!? Det blir spennende å se på tirsdag hva han mannen sier!