Synes dere to 10-åringer er for små til å passe?

buster

Forumet er livet
Da tenker jeg på 1 time 1 dag i uka.
Har sååå lyst å begynne på trening, det er tirsdagene fra 20-21.
Så har jeg to nabojenter her som gjerne vil sitte barnevakt, men jeg er litt skeptisk.. Er de for unge??

De er veldig ansvarlige jenter og jeg stoler på de. Treninga er 2 minutters kjøring, så jeg er rett i nærheten, og Julian sover uansett.

Hva synes dere? Er de for små?

jeg synes 10 år er litt for ungt.....

hadde ikke gjort det. syntes det er for ungt. men det er min mening.

Jeg har en jente her på 10 år som pleier å ta med seg Elias ut alt fra 1-2 1/2 time.. men det er på dagen og hun går ofte hjem til foreldrene med han..
Tror nok ikke hun hadde fått lov å sitte  barnevakt.

Det er du som kjenner dem og vet best. Du sitter egentlig på svaret selv [;)].

Det er så innmari stor forskjell på unger at vi kan egentlig ikke svare generelt på det.

Jeg kjenner både små og store 10 åringer, de fleste egner seg ikke mens noen hadde jeg ikke tvilt på egentlig. Ikke når det er snakk om 2 minutter unna, de har ditt nummer og telefon tilgjengelig, og ungen har lagt seg [:)]

De er veldig ansvarlige jenter og jeg stoler på de

ikke for å være vanskelig, men hadde de taklet det om det skjedde noe uventet?
venninnen min passet en unge når hun var 11, ungen sluttet å puste, hun stod der stiv som en stokk klarte ikke gjøre noe.

ORIGINAL: Thothamon

Det er jo en ting man må tenke på.. For ting kan fort skje selvom barnet ligger å sover

huff vansklig d der...ja jg hadde nok syns di var litt for små tenk hvis noe skulle skje[:o]men dette er jo opp til hver enkelt..gjør d du syns er riktig,d blir jo d mest riktige d

ORIGINAL: Lica86

Det er jo en ting man må tenke på.. For ting kan fort skje selvom barnet ligger å sover

ja vet, jeg forandret innlegget mitt over litt.

så allt kan faktisk skje. man vet aldri.

Ja det er det. Det kan jeg jo ikke vite, og derfor jeg er skeptisk. Men de har jo foreldrene sine i nabohuset, 20 meter unna.

Synes det er litt vanskelig fordi jeg har veldig lyst å begynne å trene litt, men samtidig synes jeg de er litt unge.

Men takk for svar alle sammen!! Kjekt å høre hva andre ville gjort![:)]

venninnen min passet en unge når hun var 11, ungen sluttet å puste, hun stod der stiv som en stokk klarte ikke gjøre noe.

[&o]
Oi...!

Hadde ikke turt de selv[:)][:)]

Jeg hadde heller ikke gjort det. Synes 10 år var litt ungt.

Thotamon: [:(] Huff så grusomt! Hvordan gikk det med babyen da? Stakkars jenta....

ORIGINAL: LinnHege

jeg veit ikke jeg.. men siden det ikke er så langt unna og du har evt mobilen på
deg så tror jeg at jeg hadde prøvd en gang el 2 og sett hvordan det gikk..

men husker når jeg var 7 og søstra mi 10år så satt vi ofte barnevakt får en
liten gutt.. han lå og sov så vi så han jo aldri

Kunne prøvd engang, og kanskje fått pappaen deres til å stikke nedom for å se hvordan det går... det er jo en ide...

Hmmmmm, tror ikke jeg hadde tort det. Hva om det f.eks. begynte å brenne? Eller at ungen blei sjuk? [:o] Men litt vanskelig spm det der [8|]

Thotamon: Huff så grusomt! Hvordan gikk det med babyen da? Stakkars jenta....

hun hadde med seg en venninne som løp og fikk henten hjelp, ble full gjennopp living, det gikk heldigvis godt. men skremmende å tenke hvordan det hadde gått om venninnen hennes ikke var der og fikk hentet hjelp.
plager venninnen min enda den dag i dag.

Back
Topp