Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha.. er så enig!Tenker jeg uker går det kjempefort, teller jeg måneder så er det eeevigheter til
Ja, tid er en rar ting når man går gravid. Til vanlig går jeg jo ikke å teller dager og uker. Også er det at alle andre er så spente også. Barna, familie, kollegaer og venner venter jo de også på en måte. Bare at det går mye fortere for dem.Når jeg tenker på at det er 3mnd og 2 til jeg har siste arbeidsdag før permisjon, så føler jeg det kommer til å gå veldig fort! Hvert fall når jul og nyttår snart er rundt hjørnet. Likevel er jeg enig med deg at det høres veldig lenge ut når termin er om rett under 4mnd.
Den er jeg enig i. Jeg venter nummer tre nå, og synes ikke at tiden flyr nei.Syns det går utrolig sakte.. Alle sa at det kom til å føles som tiden bare flyr avgårde med nr.2, men sånn er det overhode ikke..
Jeg synes også at vintrene er lange. Mørkt og glatt (slitsomt for oss gravide). Men samtidig er det som du sier ganske så lenge siden vi stod der med positiv test og sommerfugler i magen.Jeg synes tida snegler seg avgårde når jeg tenker framover. Vi må leve gjennom hele den mørke vinteren før det endelig blir april, liksom, det føles uendelig lenge til
Men her og nå går egentlig hver eneste dag ganske fort, så når jeg tenker tilbake føles det ikke lenge siden juli, prøving og positiv test Håper tida framover går fortere enn jeg tror, men jeg synes vintrene pleier å føles lange.
Så bra du klarer å tenke positivt. Kjenner jeg blir inspirert. Vi har jo to barn fra før, så blir ikke siste jula uten barn. Men det blir siste med bare to. Også har jeg et sånn stress i meg med tanke på alt vi skal fikse. Aner ikke hvorfor.. det er jo lenge til. Da hjelper det å snu det til at det er bra det er lenge til! Sånn at det er god tid på å fikse alt.Føler det både går raskt og tregt Virker som en liten evighet siden den første positive testen! Så mye har skjedd siden da. Akkurat nå er det jo ganske koselig, med en liten babymage og bevegelser som bare er herlige. Jeg prøver å nyte tiden her og nå, spesielt siden det er vår første. Verden vår blir jo snudd opp ned når den lille jenten kommer ut.
"Tenk at dette blir vår siste jul, bare oss to. Det skal vi nyte."- Sier både mannen min og jeg. Samtidig gleder vi oss selvsagt veldig til å møte hun Jeg synes fremdeles at det er helt topp at det er en stund igjen til hun kommer. Plenty av tid til å fikse praktiske ting Er i alle fall slik jeg føler det nå, men kan godt hende at jeg blir mer utålmodig når det nærmer seg