Synes dere dette er lekkert??

Bruker271tor

Elsker forumet
Jeg reagerer alltid når jeg ser sånne kjoler.. snakker om brystpartiet.. Hva er det som er pent med det? Kanskje bare meg som synes det er stygt, men det ser ut som om kjolen detter ned og puppene detter ut. Ja, jeg kjeder meg[8D] Nei, jeg er ikke sjalu på dama[:D][:D]

nei huff det var helt grusomt. Men hun må jo ha bommet totalt på kjolen da.
Det kan være fint med sånne kjoler hvis ikke de drar puppene ned så det ser ut som man har puppa nede ved navlen. [:D]

Det var litt for drøyt..

Dæven!! Så rart!
AKKURAT det samme tenkte jeg i dag da jeg leste at de endelig var blit skilt[:o]
Og ja, det er ikke fint (mildt sagt)

Syntes også den var drøy.. har sett mange sånne kjoler og lurer alltid på åssen de får den til å sitte rett over brystvorta uten at kjolen detter ned?... det er jo bare snakk om noen millimeter, så synes alt. Ikke at det er så farlig å se en pupp, men å vise den frem på den røde løperen er kanskje ikke så smart [8D]

ORIGINAL: ~StRaToS~

Dæven!! Så rart!
AKKURAT det samme tenkte jeg i dag da jeg leste at de endelig var blit skilt[:o]
Og ja, det er ikke fint (mildt sagt)

Haha [:D] Klarte ikke lese saken engang.. titta bare på puppene og kunne ikke begripe hvordan hun får kjolen til å sitte fast![:D]

brystpartiet der var ikke noe fint nei.

ORIGINAL: LoveMyLife

Syntes også den var drøy.. har sett mange sånne kjoler og lurer alltid på åssen de får den til å sitte rett over brystvorta uten at kjolen detter ned?... det er jo bare snakk om noen millimeter, så synes alt. Ikke at det er så farlig å se en pupp, men å vise den frem på den røde løperen er kanskje ikke så smart [8D]

Har du ikke hørt om Hollywood teip?? Sånn dobbelsidig klesteip?

Hu bør ikke skræve ut i gata og lange ut en arm og rope: TAXI

Da ramler puppe stellet ut.

Nei ikke noe pent når de ikke kan kle seg skikkelig. Man kan vel vise hud selv om man drar på seg kjolen eller velger noe annet.
På henne passet den ikke i allefall.

At noen kan se seg i speilet og tenke: Ja, SÅNN kan jeg gå!! I´m hot![8|]

Stygt!!!!!![:'(]

ORIGINAL: *LL*

Ikke lekkert, nei!

hun passet ikke den kjolen, den er jo rett og slett for liten, og den har sklidd ned.. ikke pent.

De ser jo helt most ut. Å nei, det er ikke litt fint engang [&:]

Back
Topp