S
søteste
Guest
toneany skrev:
søteste skrev:
Det er IKKE greit at de bare forsyner seg av din strøm, det må jo du betale for.toneany skrev:
Det er også helt uakseptabelt at dere ikke kommer dere ut av deres egen innkjørsel.
Det med vannet er ikke like ille, men de kunne fint ha spurt.
Syns det er superfrekt, og det er jo heller ikke lov.
Vi betaler for vannet også, for hver eneste liter vi bruker. Blir litt som strømmen føler jeg. Går ann å spørre. Det er vel også det som irriterer, at de bare tar seg til rette, kunne fått lov å bruke både strøm, vann og gårdsplass om det bare ble spurt først:)
Oi, ja da er de på samme nivå som strømmen, men det er vel kanskje ikke like dyrt? Uansett!
Her betaler vi vel en vannavgift tror jeg, men siden vi leier har vi aldri betalt det selv, så vi betaler strengt tatt bare for det varme vannet gjennom strømmen.
Her er det vannmåler og forbruk på vann og kloakk måles. Men jeg tror ikke jeg vill vite hvor mye vi betaler pr kubikkliter:p Men vi ligger høyt i kom. Avgifter, for jeg er vokst opp i en kommune med fastpris og elsker å stå i dusjen til varmtvannstanken er tom:p Men jeg kan godt spandere både strøm og vann jeg. Men vill gjerne bli spurt:) Min samboer skylder på hans hormoner, for etter jeg sendte ett bilde av bilene til han så gikk det 15 min å bilene ble flyttet:p Han ringte vist utbygger å sa i fra:) Så nå tør de vel ikke å nærme seg vår gårdsplass igjen:p