synes dere det er greit å ha med spedbarn på pøb?

jcecilie

Gift med forumet
sjekk denne:
http://www.dagbladet.no/2010/08/24/tema/foreldre/klikk/oppdragelse/13101742/

Jeg hadde nok reagert[8|]

Når vi var i danmark og sov på hotell i en by. så måtte jeg få minsten til å sove. så pappaen og eldste mann kikk ut får å se litt på byen. og når de kom tilbake så skreik sønnen min fordi han var redd. lurte på hva som hadde skjedd. jo pappaen tok han med på en fotball pøb og kjøpte seg en øl. og de så fotball. Men en full alkis hadde kommet bort å sagt noe på tull til pappaen. men sønnen min trudde han var farlig og ville ta pappen. gjett hvem som var sinna da[:@] Man tar ikke med en 8 år gammel gutt på pøb kl 21.30 på kvelden sier jeg. også drikke øl i tillegg. da sier pappen. jammen jeg måtte kjøpe noe å drikke. da svarer jeg, så de hadde ikke brus. Han ler og jeg [:@][:@][:@][:@] Han sa at 2 damer hadde kikket stygt på han og det skjønner jeg godt.

Jeg kunne aldri tatt med meg Tobias på en pøb på kveldstid! Men jeg har ikke noe problem å sitte på resturant med han hvor det er servering, men jeg nyter ikke alkohol da. Men om jeg er ute å spiser med familie eller venner kan de ta seg en øl, drink eller ett glass vin eller 2.

ORIGINAL: babyensmamma

Jeg synes ikke den aktuelle saken var så ille, det var sommer og hun hadde med babyen på uteserveringen!

Men generelt synes jeg ikke barn og alkohol hører sammen! [:)]

Sign. alt[:)]

Jeg synes ikke den aktuelle saken var så ille, det var sommer og hun hadde med babyen på uteserveringen!

Sign[:)]

Enig [:)]

Enig!

Visst jeg husker riktig fra den opprinnelige artikkelen så hadde moren drukke alkohol, det sto noe som at: "jeg som ung mor vil også kunne gå ut og drikke litt".. Mener jeg..

Jeg vet nå ikke helt jeg, synes IKKE man tar med ungen på en pub på kveldstid, ikke på dagtid heller for den saks skyld, men jeg hadde ikke følt meg som en dårlig mor, hvis jeg feks satt på egon på bryggen, på sommeren og tok meg en øl, eller et glass vin til maten.. Men å drikke store mengder hører ikke hjemme når man har små barn..

Vi har også hatt besøk av venne par, og andre venner ( ikke samtidig ) i helgene, og da har det hendt at vi har tatt oss et glass vin, sjampagne, eller en øl.. Ser ikke noe galt i det, så lenge man ikke blir overstadig beruset, da er barna i trygge hender [:)]

Back
Topp