nemi.marselia
Forumet er livet
Den dagen kan komme da min kropp ligger på et hvitt laken på et sykehus og legene fastslår at min hjerne ikke lenger fungerer - Gi da mine øyne til en kvinne som aldri har sett en soloppgang eller kjærlighet i en manns øyne, gi mitt hjerte til en der deres eget hjerte bare har gitt dem endeløse dager av smerte, gi mitt blod til tenåringen som ble dratt frem av et bilvrak så han får oppleve sine barn leke. Gi mine nyrer til et menneske som uke etter uke er avhengi av en maskin. Ta mine ben, hver muskel og nerve ut av min kropp og finn en metode som gjør det mulig for et invalidisert barn å gå. Utforsk hver del! Ta mine celler også og avle dem sånn at en stum gutt får heie på sitt favorittlag og en døv jente kan høre regnet plaske.
Brenn det som er igjen av meg og spre det med vinden og må dere begrave noe så begrav da mine feil, mine tabber, mine svakheter og fordommer...
Brenn det som er igjen av meg og spre det med vinden og må dere begrave noe så begrav da mine feil, mine tabber, mine svakheter og fordommer...