Synes alle føder jeg....

Prøvernr3

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Er det noen igjen her i det hele tatt som ikke har født? 6 dager til termin her og rett og slett DRITTlei.... Nå MÅ han komme snart! Føler jeg bare venter, og blir mer og mer irritabel for hver dag.... Aaarrrggghhhh.... Vil nusse på lillebror NÅ!!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg venter fortsatt. Termin neste tirsdag :/

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app

Termin i morgen, så nå må lillesøster komme <3 alle venter:D

Jeg går også å venter :-) 2 dager på overtid.. Jeg var utålmodig en stund, men nå nyter jeg bare de siste dagene i mitt liv uten barn! :-) Gleder meg selvfølgelig veldig til å treffe lillemor, men hun kommer når hun er klar, og det er helt greit! :-)

Er her fortsatt! Har keisersnitt på mandag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er her også. Termin på lørdag jeg med-^^

Ingen baby på meg heller! Termin på mandag. Storesøster var ute i går ifht termin, Så han her tar seg bedre tid :p LEI av å vente ;-)

Åh veldig veldig snart blir livet totalt forandret og dere har verdens beste premie i armene.
:love7
Blir gøy å følge dere siste mot mål nå!
Gleder meg på deres vegne og misunner dere den gode følelsen og gleden som venter ! :love017

Termin på søndag. Håper ikke det er så lenge igjen nå...

5 dager igjen til termin nå! Både lei og skrekkslagen på en gang her:p

Har termin i dag. Så spent når det skjer:)

Lykke til alle som venter:)
Vet det er vanskelig men prøv å nyyt tiden og sov :p:goodnight baby er superkooos og fantastisk, men også litt slitsomt og trettende haha :rolleyes:

Plutselig har dere premien i armene:)

Det er vel ikke så rart, det er jo bare en god uke igjen av mai måned (!!!). Tenk at terminmåneden vår er snart forbi. Masse lykke til alle dere som venter. Fødselen er en fantastisk opplevelse, nesten så jeg misunner dere litt:)

Back
Topp